Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

ville bare si takk for at du etterlyste meg her for en stund siden. svarte på innlegget ditt der for en ukes tid siden. det var et veldig depressivt innlegg i grunn, men humøret mitt er betraktelig bedre nå!

men orker ikke være aktiv på gravideforum stort. er i dette forumet jeg alltid leser.det er dere ufbere som opptar meg.

og alt står bra til. er over 11 uker på vei, med en stor fin normal baby.var på ultralyd i går og ble veldig beroliga av det.

samtidig har jeg vært så følsom og utafor i det siste. men det var før ultralyden.

jeg tenker på dere alle hele tiden. tenker egentlig på alle ufb're i hele verden! synes det er så trist når jeg leser det ikke går i boks og dere må starte på nytt.

lykke til med ny spraying snart! du får to blå det veit jeg.

jeg er så takknemmelig at jeg nesten drar og kysser alle på Riksen snart!

klem fra aviva

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77076-dispsey/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Off, nå fikk jeg dårlig samvittighet, hvis jeg ikke svarte deg, for det hadde jeg tenkt å gjøre ser du!! Husker ikke fra time til time, så det blir gøy når medisinene tar fatt igjen.

Vet du, vi har drevet med et oppussingsprosjekt og det tar sin tid...men jeg tenker på deg og håper det går bra..

Send meg en mail om du vil....

[email protected]

Hadde vært kos...

Stor tirsdagsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77076-dispsey/#findComment-394176
Del på andre sider

Heisann!!

Off, nå fikk jeg dårlig samvittighet, hvis jeg ikke svarte deg, for det hadde jeg tenkt å gjøre ser du!! Husker ikke fra time til time, så det blir gøy når medisinene tar fatt igjen.

Vet du, vi har drevet med et oppussingsprosjekt og det tar sin tid...men jeg tenker på deg og håper det går bra..

Send meg en mail om du vil....

[email protected]

Hadde vært kos...

Stor tirsdagsklem fra

hei dispey!

nei du trenger da ikke ha dårlig samvittighet!! :))

var bare delilig å få skrevet litt ned og ditt navn er jo litt kjent for meg så det var så hyggelig da du etterlyste meg..

humøret mitt er mye bedre og håper nå at månedene bare skal gå. er rart det der med oss ivf gravide, sprayere og alle som er i samme båt som oss...- vi bare venter i grunn.

venter på mensen, venter på datoen, venter på egga, venter på testen, venter på svar, venter på termin...

krysser fingrene for deg!

klem

ja kanskje jeg sender deg en mail en dag..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77076-dispsey/#findComment-397195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...