snart mamma Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kløen min er konsentrert til den bløte delen under beina. Jeg har ingen utslett og beina ser ut som vanlig. Uansett hvor mye jeg klør så hjelper det ingenting for kløen er på en måte inni foten. Kløen er intens og jeg klarer ikke å sitte/ligge stille når den begynner. Det hjelper å gå og i de to forrige svangerskapene mine så har jeg tilbringt mange timer gående rundt på stuegulvet med lukkete øyne for å prøve å få litt hvile. Det eneste som har hjulpet meg litt har vært veldig varme bad, men det er litt begrenset hvor mange ganger i løpet av natta jeg orker å gjøre det også. Jeg er nå gravid for 3. gang. Første gangen fikk jeg kløen helt på slutten av svangerskapet og den ble borte eter fødselen. 2. gangen så fikk jeg kløen rundt midten av svangerskapet og den ga seg aldri helt igjen. Jeg hadde kløen under fødselen og den plaget meg mer enn selve fødselen. Kløen kom sterkt tilbake i begynnelsen når jeg ammet, men etter hvert roet den seg mer. Nå er jeg 11 uker på vei og kløen har for alvor begynt igjen og jeg ser på gru mot 30 lange uker med kløe foran meg. Jeg spurte legen min engang om denne kløen, men han bare vifta bort spørsmålet og gav meg ikke noe svar. Så det var først i svangerskap nr.2 at jeg fikk høre om noe som het svangerskapskløe og det var utrolig godt å få et navn på det som plaget meg så mye. Men alle jeg har hørt om har hatt kløe på hele kroppen, mens min er konsentrert til under beina. Er det noen som kan fortelle meg om dette er svangerskapskløe, eller om det har noe annet navn? Er det noe å gjøre med dette? Hva med akupunktur? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77097-svangerskapskl%C3%B8e-under-beina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.