vanmann Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Dette er ulidelig spennende. Fikk småblødning i går og trodde at alt håp var ute. Men så ble det plutselig borte. Har fortsatt et slags "sting" på høyre side av magen litt ovenfor hoftebeinet. I tillegg er det litt vanlig mensfølelse, så jeg er nervøs...Så blir jeg så inderlig kvalm om ettermiddagene??? Noe annet rart er at det har blitt vanskeligere å "få inn" progestan - akkurat som noe stenger. Noen som har lignende erfaringer og kan fortelle litt? Vet at jeg bare må vente med tolmodighet til testedag, men det er så vanskelig og lenge til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77102-rugedag-12-og-nerv%C3%B8s-fortvilet-forvirret-og-ut%C3%A5lmodig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei på deg, Vanmann! Skjønner godt at du sliter nå! Det er noen vanvittig laaange ventedager du nå går igjennom!! Men du er på 12. rugedag, og da er det ikke lenge til du kan teste. Må innrømme at jeg har testet på 12. rugedag på alle 3 forsøkene mine jeg ;o) (med riktig resultat) Skulle egentlig teste på 14. dag. Når skal du egentlig teste? Hvis jeg var deg, så hadde jeg kanskje tatt en "sniktest" i morgen? Man kjenner så ufattelig mye i magen de siste rugedagene! Det kan være alt mulig!! Progestanen gjør jo sitt (kvalme, utflod...osv), mensmage kan man få fordi mensen er på vei, eller det kan rett og slett bety at du er gravid!!!! Ja, det er til å bli sprø av! Håper du holder ut bitte litte grann til, og så håper jeg på en gladmelding fra deg....i morgen? Lykke til videre! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77102-rugedag-12-og-nerv%C3%B8s-fortvilet-forvirret-og-ut%C3%A5lmodig/#findComment-394190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanmann Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei på deg, Vanmann! Skjønner godt at du sliter nå! Det er noen vanvittig laaange ventedager du nå går igjennom!! Men du er på 12. rugedag, og da er det ikke lenge til du kan teste. Må innrømme at jeg har testet på 12. rugedag på alle 3 forsøkene mine jeg ;o) (med riktig resultat) Skulle egentlig teste på 14. dag. Når skal du egentlig teste? Hvis jeg var deg, så hadde jeg kanskje tatt en "sniktest" i morgen? Man kjenner så ufattelig mye i magen de siste rugedagene! Det kan være alt mulig!! Progestanen gjør jo sitt (kvalme, utflod...osv), mensmage kan man få fordi mensen er på vei, eller det kan rett og slett bety at du er gravid!!!! Ja, det er til å bli sprø av! Håper du holder ut bitte litte grann til, og så håper jeg på en gladmelding fra deg....i morgen? Lykke til videre! Klem fra Takk for svar! Har jeg ikke tatt helt feil så så jeg på et tidligere innlegg at du er 9 uker på vei?? Gratulerer! SÅ godt å høre at noen lykkes. Kan teste i overmorgen på dag 14, men vi har bestemt oss for å vente til helgen. Har ikke kjøpt inn test heller, så i morgen får jeg iallefall ikke testet. Vil så gjerne være "sikker", så vi prøver å vente litt til men det blir sikkert ikke lettere???? Ved forrige forsøk fikk jeg mensen på dag 11, så vi øyner kanskje et lite håp denne gangen på at det har gått bra. Men mye kan jo skje. Jeg tolker iallefall ALT som skjer under beltestedet opp og ned, frem og tilbake. Vi ble dessuten helt "plutselig" gravide "på egenhånd" i feb i fjor, men mistet. Så jeg ER på tuppa ja! Uansett hva som skjer, så skal det bli litt godt å få dette værste overstått. Håper på å kunne legge inn en gladmelding her på lørdagsmorran kanskje? God natta! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77102-rugedag-12-og-nerv%C3%B8s-fortvilet-forvirret-og-ut%C3%A5lmodig/#findComment-394367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.