Gå til innhold

Leketøy

Anbefalte innlegg

Gjest Sex and the city

Eg har skrevet inn her før, saken er den at eg ikke får orgasme når eg har sex med typen og ikke liker å holde på med meg selv. (og eg vat at det ikke er tabu)

Tenkte at eg skulle kjøpe noen leketøy ntil meg selv som kan hjelpe meg, siden eg ikke liker følesen fingerene mine kjenner når de er der nede.

Hva er å ambefale, vaginakuler, vibrator, hvor mye koster slike ting osv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77115-leket%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Meg1365380063

Hei!

Ikke for å være kjip, men tenkte jeg skulle fortelle deg dette:

Jeg har samme problem som deg. Har aldri hatt en orgasme i mitt liv, og det føles bare fryktelig feil når jeg tar på meg selv. Selv når jeg er så kåt at tårene renner, og det er to måneder siden jeg så kjæresten og vi hadde sex. Selv ikke da kan jeg ta på meg selv - blir knusktørr med en gang. Jeg kjøpte dildo i håp om at det skulle være bedre. Men for meg hjalp det ingenting. Eneste gangen jeg synes dildo er godt er når han bruker det på meg. For noen ganger blir det for meg litt for intenst at han finger meg - dermed trenger jeg noe mykere. Men det skal veldig mye til før jeg kjenner noe som kan ligne på noe annet enn en grei beføling.

Håper du har bedre hell!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77115-leket%C3%B8y/#findComment-395740
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...