Gå til innhold

Musker trening?

Anbefalte innlegg

Gjest Lillith

Eg er bare 18 år, men har i det siste begynt å føle at musklene er litt slappe der nede. Det kan blandt annet komme litt urin ut om morningen dersom eg har hatt sex on natten og feks nyser i sengen neste dag.

Hvordan gjør eg knipe øvelsene riktig og hvor mangen repitisjoner bør eg ta?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77116-musker-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det er noen enkle muskeløvelser du kan gjøre for å trene opp underlivet.

1: Knip sammen. De musklene du bruker her er de samme som brukes når du kniper av stråler når du tisser. Lat som om du kniper igjen for å holde noe inne. Bruk gjerne vaginakuler (de mystiske greiene man ikke helt skjønner hva er til er faktisk ikke noe sexleketøy i det heletatt, de er kun for å trene opp musklene i skjeden. Brukes ganske enkelt ved å dytte dem inn, og ved hjelp av musklene holde dem inn f.eks mens du går).

2:Dytt ut. Tenk deg at du har noe i skjeden som d skal dytte ut med musklene. Nesten som å bæsje, men med skjeden istede for analen...Skjønner?

Du kan gjerne veksle mellom de to øvelsene, repeter til du ikke gidder mer. Det fine er at ingen merker at du gjør dem, så du kan gjøre det hvor som helst og når som helst. Prøv under samleie, og se om ikke typen din blir fornøyd! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77116-musker-trening/#findComment-404592
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...