Gå til innhold

Barbering og legebesøk

Anbefalte innlegg

Gjest kamomille22
Skrevet

Dere som er barbert, er det helt greit å gå til legen sånn eller sparer dere hår først?

Skrevet

En lege er en lege. Du behøver ikke ta noe spesielle hensyn i det hele tatt. De har sett det meste.

Gjest Pricilla
Skrevet

Sparer.. : ) Nå pleier ikke jeg å barbere meg, for jeg har så lite hår allikevel. Men husker engang jeg måtte gå med stusser, det var pinlig... : ) Det værste av alt var at hun skjønte at jeg desperat hadde prøvd å spare... : )

Skrevet

Det hadde jeg ikke ofret en tanke engang. - Hadde gått både med og uten dusk jeg, ja, til og med om den var hjerteformet! :-)

lys1365380396
Skrevet

Det hadde jeg ikke ofret en tanke engang. - Hadde gått både med og uten dusk jeg, ja, til og med om den var hjerteformet! :-)

Ja, og heller fresh'an opp....

Skrevet

Gynekologen min er så pen at da hadde jeg bare blitt liggende å rødme. ;-)

Skrevet

Har du lest for mange legeromaner? he he :-)

Skrevet

Gynekologen min er så pen at da hadde jeg bare blitt liggende å rødme. ;-)

Da deler vi ikke samme erfaring! :-)

Skrevet

Har du lest for mange legeromaner? he he :-)

Hvordan da? :-)

Jeg barberer i den fasongen som passer meg!

Skrevet

Hvordan da? :-)

Jeg barberer i den fasongen som passer meg!

Siden du friserer dotten for å imponere legen. Ikke nekt, vi vet du gjør det. Ikke noe galt i det :-)

Skrevet

Sparer.. : ) Nå pleier ikke jeg å barbere meg, for jeg har så lite hår allikevel. Men husker engang jeg måtte gå med stusser, det var pinlig... : ) Det værste av alt var at hun skjønte at jeg desperat hadde prøvd å spare... : )

Hehe...

Det er komisk hvor rare vi mennesker er av og til. Føler oss flaue over ting vi over hode ikke har grunn til å føle oss flaue over.

Må bare si fra at dette innlegget ikke er ment for å mobbe deg :-)

Skrevet

Hvorfor skulle jeg spare først?

Er jo uten hår (med liten dott da) jeg pleier å være, hvorfor skulle da legen se noe annet??

Legen bryr seg ikke uansett da, sikkert mest praktisk uten hår.

Skrevet

Det tenker jeg ikke på. Gynekologen er nok vant til å se både glattbarberte, skjeggstubber og langhårete mus..

Mener jeg leste at en av fem barberte seg i en viss aldersgruppe, så legene er nok vant til det ja:)

Gjest mislykket
Skrevet

Jeg barberer meg alltid før jeg går til lege, både fastlege, psykiater og nevrokirurg. Jeg vet ikke hvorfor. Men det er blitt sagt meg at jeg ikke kler bart. Kanskje det er derfor jeg barberer meg...?

Skrevet

Jeg barberer meg alltid før jeg går til lege, både fastlege, psykiater og nevrokirurg. Jeg vet ikke hvorfor. Men det er blitt sagt meg at jeg ikke kler bart. Kanskje det er derfor jeg barberer meg...?

He he he....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Legen vår hjemmefra hadde nesten alltid en kommentar til de han kjente: jasssssåååå vi har anlagt sommersveisen, jaaa :-)

Skrevet

Siden du friserer dotten for å imponere legen. Ikke nekt, vi vet du gjør det. Ikke noe galt i det :-)

legen er en dame.......

Gjest mislykket
Skrevet

He he he....

Finner du det morsomt at jeg barberer meg? Ja, ja...

Skrevet

Finner du det morsomt at jeg barberer meg? Ja, ja...

Har i grunnen vært i tvil om du er en som tuller her på DOL. Men når du presterer å ikke "skjønne" spørsmålet om barbering, ja da......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...