Gå til innhold

Barbering og legebesøk

Anbefalte innlegg

Har i grunnen vært i tvil om du er en som tuller her på DOL. Men når du presterer å ikke "skjønne" spørsmålet om barbering, ja da......

Jeg tror at han har levet veldi isollert og ikke har så magne gode ærfaringer. han har det ikke så greit hele tiden stakar.

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Har i grunnen vært i tvil om du er en som tuller her på DOL. Men når du presterer å ikke "skjønne" spørsmålet om barbering, ja da......

Det ble da ikke sagt noe om h v o r man skulle barbere seg...

Jeg forholder meg til det som blir skrevet.

Men kjære venn.... det er da en del kvinner som er "plaget" med hårvekst i ansiktet?

Hmmm... er det meningen at jeg skal ta deg seriøst?

Bevare meg vel, de kvinnene som er plaget med hårvekst i ansiktet vil ofte oppsøke lege pga det. Ikke barbere det vekk før et legebesøk.

Annonse

Gjest mislykket

Bevare meg vel, de kvinnene som er plaget med hårvekst i ansiktet vil ofte oppsøke lege pga det. Ikke barbere det vekk før et legebesøk.

Vel... det er din påstand. Jeg møter ikke innlegg med fordommer og holder flere muligheter åpne.

Kanskje vi her rett og slett har ulik tilnærmingsmåte?

Lykke til!

Vel... det er din påstand. Jeg møter ikke innlegg med fordommer og holder flere muligheter åpne.

Kanskje vi her rett og slett har ulik tilnærmingsmåte?

Lykke til!

Du har så veldi klar jærne og jir veldi gode svar. *ikke tappet bak en busk* som vi sier her jeg bor.

Gjest lis@bet

å han skjønte nok godt, han bruker bare anledningen til å rette lyset på _sine_ problemer.

Ganske lett å avsløre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...