Gå til innhold

kåt ekskone (prøver igjen..)

Anbefalte innlegg

Gjest klarsomfaen
Skrevet

Dette ble sendt inn tidligere. Grunnet useriøse svar prøver jeg igjen.

Kåt ekskone............

Ja, damene er like kåte som oss mannfolk. Min eks er ikke noe unntak.

Hun har en tendens til å elge seg innpå meg, fniser i tide og utide, og er overhyggelig. Pynter seg, kler seg i topper som passer best for 16-åringer uten pupper, og eksen har min. c-cup. Stringtrusene tørkes på skjermbrettet foran ovnen.

Badet hennes er relativt lite, å når ungene skal legges/stelles hjelper jeg til. Hun har en egen evne til å sette rompa i været slik at enhver mann med normale doggie-style fantasier ville fått problemer med å holde mopeden i ro.

Hun iniviterer meg stadig inn når jeg leverer ungene, til kaffe og noe snacks.

Hvis jeg hadde funnet på noe lignende vet jeg hva jeg hadde vært ute etter....

Hva skal jeg gjøre, hun er samtidig noe prippen så det å bare gi gass er ikke noe lurt, selv om hun egentlig ber om det !

Tips ???

Skrevet

Ekser skal man holde seg langt unna! Følger ikke noe godt med sånt!!

Gjest klarsomfaen
Skrevet

Tror fremdeles ikke det er hjernen du tenker med her.

Du er enten treig, kvinne som ikke har fått pikk på 10 år, eller totalt respektløs overfor det annet kjønn.

Det står ingenting i innlegget om at jeg bare har tenkt å knulle henne så saftene spruter utover kjøkkenbordet.

Hvis du leser er poenget om hun kan finne på å bruke kropps-språket for å si : Her er jeg, kom hvis du tør !!.

De fleste mannfolk har mer enn nok blod til både pikk og hjerne samtidig. Vel er mopeden stor, men å samle opp 3 liter blod blir i meste laget.

Rødstrømpe ???

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ligget lavt og latt henne kjøre hel løpet. Så kan du sitte der og lene deg bakover og bare smile litt og se hvor langt hun vil gå.

Da er det du som sitter med de sterkeste kortene:-)))

Ut fra de signalene du beskriver her mener jeg det ikke er noen grunn til noen fremstøt. Faren for at du blir avvist er for stor. Hun er antagelig ute etter en bekreftelse og få deg dit hun vil for deretter å "slå hånden" av deg.

Skrevet

Du er enten treig, kvinne som ikke har fått pikk på 10 år, eller totalt respektløs overfor det annet kjønn.

Det står ingenting i innlegget om at jeg bare har tenkt å knulle henne så saftene spruter utover kjøkkenbordet.

Hvis du leser er poenget om hun kan finne på å bruke kropps-språket for å si : Her er jeg, kom hvis du tør !!.

De fleste mannfolk har mer enn nok blod til både pikk og hjerne samtidig. Vel er mopeden stor, men å samle opp 3 liter blod blir i meste laget.

Rødstrømpe ???

LOL!

Der fikk jeg den!

Rødstrømpe! Jeg? Ja, guri, det ville vakt oppsikt! Jeg må vise dette innleggget til venninna mi. Hun kommer til å le seg i hjel!

Lykke til med eksen, anyway.

Gjest Pricilla
Skrevet

Hadde jeg vært deg (selv om jeg ikke er mann da..) hadde jeg gjort som mrxx sier. Ikke gjort noenting! Takket ja til kaffe og snacks, vært hyggelig tilbake, kanskje dultet borti doggiy-rumpa ved en "uhell" og sett reaksjonen..

Vent til hun slår til! Vil hun ha deg tar hun deg før eller siden, hun blir nok utålmodig etterhvert..

Det er en fare for at du blir avvist hvis du prøver deg, så vent på at hun atr neste steg. Flørt tilbake! ; ) hvis du ønsker den slags kontakt da..

Lykke til!

Gjest klarsomfaen
Skrevet

Hadde jeg vært deg (selv om jeg ikke er mann da..) hadde jeg gjort som mrxx sier. Ikke gjort noenting! Takket ja til kaffe og snacks, vært hyggelig tilbake, kanskje dultet borti doggiy-rumpa ved en "uhell" og sett reaksjonen..

Vent til hun slår til! Vil hun ha deg tar hun deg før eller siden, hun blir nok utålmodig etterhvert..

Det er en fare for at du blir avvist hvis du prøver deg, så vent på at hun atr neste steg. Flørt tilbake! ; ) hvis du ønsker den slags kontakt da..

Lykke til!

Jeg har kjørt denne stilen du nevner en god stund,og det virker som hun er i ferd med å bli noe utålmodig, så jeg venter jo i spenning på hva hun kan finne på.

Ellers må det jo nevnes at jeg har kvittet meg med nesten 20 kg flesk det siste halve året, og det har jo sin virkning.

Tror nok hun er rimelig klar, men så er det stoltheten da. Det var nemlig hun som gikk, og derved tror jeg ikke hun vil komme tilbake av egen vilje. Men hvis jeg derimot tar initiativ selv til litt dating tror jeg ting stiller seg annerledes. Det er vel slik at det er damene som vil forføres og vi gutta som må gjøre jobben., men jeg har jo stolthet jeg også.

Er også litt redd for hvordan en eventuell tilnærmelse vil kunne påvirke det vennskapet vi har bygd opp etter separasjoen var ett faktum.

Ja, og en ting til, hun vil kke skilles, ser ikke noe poeng i det.

Gjest mislykket
Skrevet

Kunne vært interessant å vite hva du legger i begrepet "usaklig svar". Det er vel ikke mer eller mindre ensbetydende med "svar du ikke liker"?

Skrevet

Det er ikke helt uvanlig at kvinner tester menn om de fremdeles har draget på dem. Ikke uvanlig at ekser har sex med hverandre heller.

Enten får du spørre henne rett ut, eller så får du komme med forsiktige tilnærmelser slik at du ser hva slags respons du får..

Skrevet

Jeg har kjørt denne stilen du nevner en god stund,og det virker som hun er i ferd med å bli noe utålmodig, så jeg venter jo i spenning på hva hun kan finne på.

Ellers må det jo nevnes at jeg har kvittet meg med nesten 20 kg flesk det siste halve året, og det har jo sin virkning.

Tror nok hun er rimelig klar, men så er det stoltheten da. Det var nemlig hun som gikk, og derved tror jeg ikke hun vil komme tilbake av egen vilje. Men hvis jeg derimot tar initiativ selv til litt dating tror jeg ting stiller seg annerledes. Det er vel slik at det er damene som vil forføres og vi gutta som må gjøre jobben., men jeg har jo stolthet jeg også.

Er også litt redd for hvordan en eventuell tilnærmelse vil kunne påvirke det vennskapet vi har bygd opp etter separasjoen var ett faktum.

Ja, og en ting til, hun vil kke skilles, ser ikke noe poeng i det.

Hun gikk fra deg, men vil ikke skilles?

Hm....tror jeg hadde forsøkt å sette noen krav her - om ikke annet så for avklaringens skyld.

For meg virker det litt som om dere går rundt grøten begge to - men at dere ikke er sikre på om dere går rundt den samme grøten:-)

Mvh

Skrevet

Hun gikk fra deg, men vil ikke skilles?

Hm....tror jeg hadde forsøkt å sette noen krav her - om ikke annet så for avklaringens skyld.

For meg virker det litt som om dere går rundt grøten begge to - men at dere ikke er sikre på om dere går rundt den samme grøten:-)

Mvh

Hmm...

Det virker vel mer som om de faktisk har fallt oppi grøten begge to... :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hmm...

Det virker vel mer som om de faktisk har fallt oppi grøten begge to... :-)

Med vennlig hilsen

:-)

Mvh

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...