Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes analsex er utrolig deilig - på en annen måte enn samleie. det går egentlig ikke an å sammenligne. fint å kunne variere litt - eller å kunne ha sex når jeg har mensen...;o)

men det som er veldig viktig for at det ikke skal bli ubehagelig, er at det finnes væte - enten i form av naturlig væte fra skjeden eller glidemiddel. og ta det rolig i begynnelsen (kan i aller verste fall ødelegge knipemusklene)...det gjør nemlig litt vondt før han kommer ordentlig inn, men mindre vondt enn det gjorde når jomfruhinnen ble borte og smerten blir borte umiddelbart.

det er visst anbefalt å bruke komdom for å unngå bakterie-problemer, men vi har aldri brukt det - føler det er nok å passe på å være renslig på forhånd og vaske seg godt etterpå...

stilinger: ikke noe forskjell fra de vanlig - bakfra/misjonær og riding m.m. krever kanskje litt ekstra akrobatikk - men det funker! ;o)

konklusjon: jeg har bare gode erfaringer med analsex! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77286-analsex/#findComment-395624
Del på andre sider

Tanya1365380060

Bruk masse glidemiddel og ta det forsiktig i begynnelsen, så er det bare deilig :) Syns jeg ihvertfall da, å like analsex eller ikke er jo veldig individuellt, noen skyr det som pesten, andre elsker det!

Stillinger som er gode for meg ihvertfall er om jeg ligger på magen, med en pute under meg, så rumpa blir litt løftet opp hvis du skjønner. Ellers så er det greit å begynne fra siden, altså du ligger med ryggen mot han, og så kan du jo forflytte deg oppå han, fortsatt med ryggen mot han da..men det spørs hvor aktiv du vil være da vel og merke! Og det er kanskje ikke ønskelig første gangen :)

Men prøv dere frem forsiktig dere, så finner dere fort ut om dere liker dette eller ikke! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77286-analsex/#findComment-396256
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...