Anne_i_FUB Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei, jeg fikk i sommer e-mail fra et par medlemmer som kunne tenke seg å være med i FUB styre og stell. Pga. lang sommerferie og oppstart av høsten har det tatt litt tid å komme tilbake til vedkommende. Og nå får jeg bare mailene i retur med error. Hvis det er noen der ute som venter på kontakt med meg/FUB og ikke får det - vær så snill å send meg en ny e-mail på [email protected] ! Forøvrig er vi fremdeles på utkikk etter flere som kan tenke seg å være med i styre og stell i FUB. Vi trenger web-redaktør, redaktør og redaksjon til Utspring, ny kasserer og ellers andre til forefallende oppgaver. Så er du interessert anmodes du om å ta kontakt med meg på ovennevnte mailadresse. Å jobbe for FUB er både lærerikt, koselig og givende!! (og ikke minst fruktbart siden 80 % av styret nå enten har fått eller venter sine håpefulle.....) Håper å høre fra mange! Hilsen fra Anne, Leder I i FUB 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77344-frivillige-for-fub/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.