Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, tenk så er han kommet til verden. Vi fikk en nydelig gutt etter fryseforsøk på Ciconia. Han så dagens lys den 7 oktober. Nå har vi to Ciconia-barn og endelig har vi fått den så etterlengta familien. Fra før har vi en jente på 17 mnd. etter ICSI-forsøk.

Alle tårer jeg engang har fellt over barnløsheten, har jeg nå nesten glemt- men bare nesten. Jeg vil for alltid føle meg utrolig heldig. Tenker mye på alle dere som strever der ute. Hva annet kan jeg si enn lykke til!!

Vi skal foresten intervjues av KK neste uke. UÆH- gruer meg litt for å fortelle om min psykiske knekk underveis i prosessen, men vet jo at jeg desverre er i godt selskap med andre barnløse.

Uansett- i dag er jeg så utrolig lykkelig! Skulle ønske jeg kunne drysse massevis med små babyer over nettet.

Ønsker dere alle lykke til!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77369-en-nydelig-is-prins/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...