Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter. Den skulle vært her for en uke siden. Hadde abort før/ved forrige mens så kroppen er nok i ulage. Har så lyst å bare komme igang igjen.

Er det noen som vet om spontan-aborten før forrige mens kan gjøre at denne blir så himla forsink..?? For sikkerhetsskyld - jeg er IKKE gravid. Har vært det nå 3 ganger (har et barn) og vet hvordan det kjennes..:(

Hjertesukk fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77384-hjelp-venter-p%C3%A5-mens-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok veldig forskjellig hvor lang tid det tar. Etter min første sp.a. ventet jeg 38 dager (fra første blødningsdag), mens etter forrige tok det bare 32 dager før jeg var "i rute" igjen.

Jeg føler med deg. Spontanaborter er ubeskrivelig fæle.

Tja, jeg ventet 11 uker etter første abort og 25 uker etter andre. Da trengte jeg en Primolut kur før den endelig kom. Dette var ikke noe innlegg om at den kommer når den kommer. Heller et "ikke la det gå for lang tid før du kontakter lege" innlegg. Kommer den ikke om et par uker, ring å spørre om å få starte en Primolut kur.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...