Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som er gang med forsøk nå og henger meg med i rekka. Skal i gang med vårt første forsøk, men er urolig på om jeg får startet grunnet hellidager i jula. Jeg går og venter på neste mens slik at jeg får ringt inn på sykehuset. Hvis den kommer om ca. en uke etter planen går det jo lang tid ( etter det jeg forstår) før det hele er i gang for fullt. Har noen erfaringer fra Ullevål og hellidager osv?Glad for alle råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77405-f%C3%A5r-jeg-startet-med-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei adek

er ikke sikker på hvordan det er med ullevål men ved RH fikk vi uttak og innsetting ved 17 mai og pinsehelga, der var det mange helligdager.... de må jo høste når man er klar, selv om de prøver å pense de fleste inn på faste uttaksdager...

lykke til med forsøk!!

klem fra

Jeg skal snart ha min 2 mens etter negativ mens og når min 3 mens kommer skal jeg ringe den inn og skal da begynne med spray,dette blir tett inntil jul og tror at jeg rekker å ha dette forsøket før jul.Jeg bruker også Ullevål.

Jeg gleder meg til å starte igjen selv om sprayperioden er kjedelig og man får sår nese og hals.lol

Jeg skal snart ha min 2 mens etter negativ mens og når min 3 mens kommer skal jeg ringe den inn og skal da begynne med spray,dette blir tett inntil jul og tror at jeg rekker å ha dette forsøket før jul.Jeg bruker også Ullevål.

Jeg gleder meg til å starte igjen selv om sprayperioden er kjedelig og man får sår nese og hals.lol

Takk for svar, det høres ut som jeg får startet da. Hva mener du med negativ mens, og at du starter på 3. mens? Håper det ikke er noe jeg har oversett nå, jeg har tatt de blodprøvene jeg har fått beskjed om og det står at jeg skal ringe inn på første mens dag. De menes vel da at jeg kommer i gang i denne syklus perioden?

Takk for svar, det høres ut som jeg får startet da. Hva mener du med negativ mens, og at du starter på 3. mens? Håper det ikke er noe jeg har oversett nå, jeg har tatt de blodprøvene jeg har fått beskjed om og det står at jeg skal ringe inn på første mens dag. De menes vel da at jeg kommer i gang i denne syklus perioden?

Jeg tror jeg mente negativ test jeg har hatt.

Skal antakelig begynne på 2 forsøk nå på 3 syklus,venter på 2 syklus nå om noen dager.Håper å få et forsøk til før jul jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...