Gå til innhold

hvordan liker gutter å bli ronket av jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk olje eller glidekrem, la en hånd massere testiklene mens den andre ronker penis, stikk en finger inn i rompa hans mems du onanerer han, gni penisen mot brystene dine, hold rundt penisen med den ene hånden og gni penishodet lett med den andre hånden, kil penisstrengen med en finger.

Dette skal visst være godt for oss menn....

Gjest Bamsemoms

Jeg tror de fleste gutter liker samleie. Men selv har jeg ingen erfaring.

Håper du får gode svar. Men husk at det vil være individuelle forskjeller - noen liker det ene, andre noe annet... etc.

En finger inn i rooooompa?

Ha ha ha ha...

Bruk olje eller glidekrem, la en hånd massere testiklene mens den andre ronker penis, stikk en finger inn i rompa hans mems du onanerer han, gni penisen mot brystene dine, hold rundt penisen med den ene hånden og gni penishodet lett med den andre hånden, kil penisstrengen med en finger.

thanks! skal jeg prøve..

Gjest mislykket

En finger inn i rooooompa?

Ha ha ha ha...

...er dette din preferanse? Synes ikke du skal være flau over det. Så det er ingen grunn til å "fnise".

At jeg ikke deler din preferanse, gjør ikke at jeg synes du er unormal.

Lykke til!

Annonse

Gjest mislykket

...det er iallfall mulig at det er godt for deg.

Gjest anonym musa

Jeg tror de fleste gutter liker samleie. Men selv har jeg ingen erfaring.

Håper du får gode svar. Men husk at det vil være individuelle forskjeller - noen liker det ene, andre noe annet... etc.

"har ingen erfaring"

Hvorfor svarer du da?

Gjest mislykket

"har ingen erfaring"

Hvorfor svarer du da?

Jeg er litt kjent med faglitteraturen på området.

Egen erfaring er jo egentlig irrelevant - jeg kan jo ikke overføre mine egne preferanser til andre. Eksempelvis har jeg ingen trang til å få en "finger opp i rumpa" - men det er det en annen mann her som har gitt uttrykk for at han liker.

Jeg synes det er bedre å informere om det ekspertisen mener å vite - rent allment.

Til orientering

Hvor mange hender tror du jenter har?

...en i rumpa, en på testiklene, en på penishodet og en som runker??

Annonse

Siden jentene under her ser ut til å slakte deg, så må jeg bare si at fantasien din er helt ultimat!

En tunge/munn på hue i ny og ne, og fantasien er perfekt.

Ser at du fikk dårlig med svar her "nely".

Om han kjører bil begynner du med din venstre hånd.

Når du har tenkt og la det komme for han så bytter du til høyre hånd.

Den største feilen de fleste gjør er at de gjør det for seint eller for korte drag.

Greit nok det og kanskje men da kan det ta laaang tid og du blir sliten.

De fleste holder også for løst i pikken,den er ikke laget av glass-husk det.

Hold noe hardere enn du vanligvis gjør,dra noe fortere (men ikke i starten) og dra helt ned(nesten ihverfall) og opp igjen.Øk hastigheten og han kommer garantert ganskje kjapt.

Om du praktiserer munnsex innimellom så har du nok fått en venn for livet,men.......ikke sug på kukhue idet han kommer(det er ikke godt)men dra litt i´n er fint.Du kan gjerne ha den i munnen.

Du trenger ikke være itvil om noe da du ser/skjønner når han er ´ferdig´!

KOz deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...