Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er sikker på at jeg er 100 % heterofil, har jeg merket at jeg noen ganger blir kåt av å se på andre jenter. Jeg har en venninne som har ganske fin kropp. Det hender faktisk at jeg fantaserer om å ha sex med henne. Men jeg er IKKE lesbisk, det er jeg sikker på. Andre som har det på samme måten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77415-kan-tenne-p%C3%A5-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei _Nuss_.

Det kan være bare en fantasi og nyskjærrighet. Det er ikke sikkert at du hadde syntes det var noe særlig hvis du hadde prøvd det. På den andre siden så kunne du kanskje ha likt det kjempegodt. Jeg har inntrykk av at mange jenter har hatt de tankene en eller flere ganger i livet uten at de har vært lesbiske.

Hilsen

Nei...tror ikke jeg er bifil...men jeg har ikke noe imot å se på en pen kvinnekropp og kanskje fantasere litt? Vet ikke om jeg vil noe mer...

Jeg har riktignok ikke prøvd...

Blir du kåt av å se en pen jente så er du IKKE 100% heterofil. Da er du bifil,selv om du kanskje er mest heterofil.

Annonse

Gjest mislykket

Nei...tror ikke jeg er bifil...men jeg har ikke noe imot å se på en pen kvinnekropp og kanskje fantasere litt? Vet ikke om jeg vil noe mer...

Jeg har riktignok ikke prøvd...

Vel, hva legger du i "bifil" da? En gjengs definisjon er jo at en bifil kan tenke seg sex med begge kjønn...

Passer ikke dette på deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...