Gå til innhold

Er det greit å tenke på en annen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Tja, det må man vel spørre partneren om. Om hun/han synes det er fint at den andre tenker på en annen enn seg selv, så hvorfor ikke?

Noe annet er jo at det er rart at man skal ha behov for dette når man har hverandre.

Ja, ja...

Tja, det må man vel spørre partneren om. Om hun/han synes det er fint at den andre tenker på en annen enn seg selv, så hvorfor ikke?

Noe annet er jo at det er rart at man skal ha behov for dette når man har hverandre.

Ja, ja...

Man spør da vel ikke partneren om sånt da veit du....:)

Annonse

Tanya1365380060

Selvfølgelig er det greit! Man er da ikke utro gjennom fantasier. Det som foregår i hodet ditt er totalt opp til deg selv i og med at det er nettopp ditt hodet og ingen andres :)

Men ikke sleng det at du fantaserer om en annen til kjæresten, det kan det bli krangler om..noe som egentlig er helt idiotisk da man bør ha nok tro på seg selv og kjæresten at man ikke blir såret og sint over noen enkle fantasier..men idioti finner man overalt, og i enkelte tilfeller er det ikke noe man gjøre med det, annet enn å bare jatte med de uskrevene "reglene", som blant annet sier at man ikke skal fortelle kjæresten at man fantaserer om en annen mens man runker :)

Annonse

Gjest mislykket

Man spør da vel ikke partneren om sånt da veit du....:)

Ikke? Hmmm ja, ja - om du vil holde noe skjult for din partner, så sier jo d e t litt om forholdet.

Kanskje ikke så rart man da må fantasere om en annen...

For meg går det en grense mellom å behandle partner som objekt og subjekt.

Ikke? Hmmm ja, ja - om du vil holde noe skjult for din partner, så sier jo d e t litt om forholdet.

Hvordan vet du det når du aldri har "behandlet en partner"?

Selvfølgelig er det greit! Man er da ikke utro gjennom fantasier. Det som foregår i hodet ditt er totalt opp til deg selv i og med at det er nettopp ditt hodet og ingen andres :)

Men ikke sleng det at du fantaserer om en annen til kjæresten, det kan det bli krangler om..noe som egentlig er helt idiotisk da man bør ha nok tro på seg selv og kjæresten at man ikke blir såret og sint over noen enkle fantasier..men idioti finner man overalt, og i enkelte tilfeller er det ikke noe man gjøre med det, annet enn å bare jatte med de uskrevene "reglene", som blant annet sier at man ikke skal fortelle kjæresten at man fantaserer om en annen mens man runker :)

"Men ikke sleng det at du fantaserer om en annen til kjæresten, det kan det bli krangler om"

snakker vi av erfaring her eller?

*fnis*

Det er vel vanlig å ha bruke fantasier når man har sex med seg selv?

Bilder dukker opp og man tenner ofte på det visuelle:)

Det som er så fint med fantasier er at man kan holde dem for seg selv..

"Det er vel vanlig å ha bruke fantasier når man har sex med seg selv?"

dette vet vel du snart alt om?

*lol*

Mener du at hvis jeg ikke fortalte partnere min at jeg onanerte i går med Brad pitt i tankene....er forholdet vårt dårlig??

Vel........

Gjest mislykket

Mener du at hvis jeg ikke fortalte partnere min at jeg onanerte i går med Brad pitt i tankene....er forholdet vårt dårlig??

Vel........

Det jeg mener er at dersom du vet at det er ok for ham at du masturberer med en annen (eller flere andre) i tankene, så må det være helt greit. Men dersom du kanskje tror det er sårende, så bør du kanskje spørre ham - og så ta et valg om du heller vil skifte ut ham med en som ikke bryr seg om du tenker på andre eller ei.

Jeg synes ærlighet er en selvfølge i et forhold. At du har et annet synspunkt, respekterer jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...