Gå til innhold

Er det greit å tenke på en annen...

Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at dersom du vet at det er ok for ham at du masturberer med en annen (eller flere andre) i tankene, så må det være helt greit. Men dersom du kanskje tror det er sårende, så bør du kanskje spørre ham - og så ta et valg om du heller vil skifte ut ham med en som ikke bryr seg om du tenker på andre eller ei.

Jeg synes ærlighet er en selvfølge i et forhold. At du har et annet synspunkt, respekterer jeg.

Jo klart det er fint å være ærlig,hadde han spurt om jeg hadde fantasert om andre når jeg onanerer ville jeg vært ærlig og sagt ja!

Men klart det ville vært problematisk om det hadde vært kompisen som regjærte i fantasiene......;)))

=o)

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Jo klart det er fint å være ærlig,hadde han spurt om jeg hadde fantasert om andre når jeg onanerer ville jeg vært ærlig og sagt ja!

Men klart det ville vært problematisk om det hadde vært kompisen som regjærte i fantasiene......;)))

=o)

...om du mener at han deler ditt syn på dette, at han kan fantasere om dine venninner så lenge du ikke vet noe om det - så er det vel greit nok. Problemet er selvsagt dersom han mener du skal være åpen om "alt".

...om du mener at han deler ditt syn på dette, at han kan fantasere om dine venninner så lenge du ikke vet noe om det - så er det vel greit nok. Problemet er selvsagt dersom han mener du skal være åpen om "alt".

Det hadde ikke funket i praksis om jeg skulle løpe til ham etter hver hyrde stund og fortalt hvem som var objektet denne gangen...

Men vi er voksne og aksepterer at vi kan nære oss med fantasier om andre,så lenge det er fantasier...

Det jeg mener er at dersom du vet at det er ok for ham at du masturberer med en annen (eller flere andre) i tankene, så må det være helt greit. Men dersom du kanskje tror det er sårende, så bør du kanskje spørre ham - og så ta et valg om du heller vil skifte ut ham med en som ikke bryr seg om du tenker på andre eller ei.

Jeg synes ærlighet er en selvfølge i et forhold. At du har et annet synspunkt, respekterer jeg.

Det er noe som heter hvit løgn. Kjæresten hennes trenger ikke å bli fortalt at hun fantaserer om Brad Pitt. Det kan være sårende å høre selv om han egentlig ikke har noe imot det.

Et forhold der en sier absolutt alt er ikke et bra forhold.

Men det vet vel ikke du siden du aldri har vært i et, så du er tilgitt :-)

Jeg vet bare hva jeg legger i et forhold. Og for meg ville det være utenkelig å holde noe skjult for kjæresten...

Men så har vel vi et noe ulikt kjærlighetsbegrep.

Kanskje det er en av grunnene til at du aldri har hatt et forhold, at du har utrolig urealistiske forventinger til hva et forhold er.

Tanya1365380060

"Men ikke sleng det at du fantaserer om en annen til kjæresten, det kan det bli krangler om"

snakker vi av erfaring her eller?

*fnis*

Ja det kan man si..den forrige kjæresten min var sykt sjalu, og da hjelper det ikke på å snakke om at man fantaserer om noen andre enn han akkurat..

Ikke det at jeg gjorde det, har jo vett nok til å kjenne menneske typen godt nok til det, men en gang fikk han dratt det ut av meg og da var det ikke gøy å være meg for å si det sånn..;)

Annonse

Ja det kan man si..den forrige kjæresten min var sykt sjalu, og da hjelper det ikke på å snakke om at man fantaserer om noen andre enn han akkurat..

Ikke det at jeg gjorde det, har jo vett nok til å kjenne menneske typen godt nok til det, men en gang fikk han dratt det ut av meg og da var det ikke gøy å være meg for å si det sånn..;)

en lite tolerant en kar detta da skjønner jeg...

ikke stort å gjøre med det, man må bare la dem skure og gå... ikke mye håp er jeg redd...

Gjest mislykket

Det hadde ikke funket i praksis om jeg skulle løpe til ham etter hver hyrde stund og fortalt hvem som var objektet denne gangen...

Men vi er voksne og aksepterer at vi kan nære oss med fantasier om andre,så lenge det er fantasier...

...om det er gjensidig respekt og aksept, og du ikke har noe i mot at han fantaserer om andre på en ekvivalent måte, så ok...

Gjest mislykket

Det er noe som heter hvit løgn. Kjæresten hennes trenger ikke å bli fortalt at hun fantaserer om Brad Pitt. Det kan være sårende å høre selv om han egentlig ikke har noe imot det.

Et forhold der en sier absolutt alt er ikke et bra forhold.

Men det vet vel ikke du siden du aldri har vært i et, så du er tilgitt :-)

Jeg registrerer at du ønsker "hvit løgn" i et forhold. Selv om jeg aldri har vært i et forhold, er jeg neppe alene om å mene at et forhold er mest inderlig dersom det ikke forekommer løgn i det hele tatt.

Men her må vi vel bare konstatere at vi tenker ulikt - mht. syn på verdi av ærlighet.

Gjest mislykket

Kanskje det er en av grunnene til at du aldri har hatt et forhold, at du har utrolig urealistiske forventinger til hva et forhold er.

Selv om du kanskje har vært i et forhold ( - jeg holder den muligheten åpen), så gir ikke det deg noen fagekspertise på området. Det er ikke vanskelig å dokumentere at det kan finnes forhold hvor ærlighet, ikke hvit løgn, er en en av fundamentene.

Kanskje dette blir et spørsmål om hvor mye man elsker den man er med... jo mer man er glad i et annet menneske, jo mindre sjanse er det vel for at man trenger å holde noe skjult.

Tanya1365380060

en lite tolerant en kar detta da skjønner jeg...

ikke stort å gjøre med det, man må bare la dem skure og gå... ikke mye håp er jeg redd...

Ja det er vel det..men jeg holdt ut lenge og tilslutt gadd jeg ikke mer av det tullet..en av grunnene til at han er en eks for å si det sånn;)

"Det er vel vanlig å ha bruke fantasier når man har sex med seg selv?"

dette vet vel du snart alt om?

*lol*

Hehe, jeg var litt løs i kjeften i helgen på bedriftstur, så det var noen herremenn som hadde NM i hakeslepp under en diskusjon med frk. tiger om vibratorer.. Hepp. Nå blir jeg påminnet dette i _enhver_ passende og upassende anledning i fremtiden....*flirer*

Som om jeg bryr meg....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...