Gå til innhold

Sexblad egnet mest for kvinner? + vibrator eller dildo?

Anbefalte innlegg

Gjest 2-barns mor som trenger inspirasjon

Hvilket blad vil du anbefale dersom jeg trenger mer inspirasjon på sexlivet til meg og min partner? Har aldri lest slike blader før.

Tenkte jeg skulle prøve vibrator eller dildo - min partner har foreslått det mange ganger, men jeg har sagt nei - hvilken type bør jeg velge - vibrator eller dildo?

Fortsetter under...

Cupido? Ellers finnes det mye litteratur på nettet.

Jeg ville helt klart kjøpt en vibrator (som altså vibrerer). Det finnes både vibratorer til utvendig stimuli og andre til å føre inn i skjeden, og både óg.

Kanskje du kan kjøp en enkel trinnløs vibrator til innvendig bruk som du jo også kan legge mot klitoris hvis du ønsker det.

Sjekk web-shop'ene til:

www.erotikknett.no

www.cupido.no

Der kan du finne rimelige vibratorer til få hundrelapper.

:-)

Cupido? Ellers finnes det mye litteratur på nettet.

Jeg ville helt klart kjøpt en vibrator (som altså vibrerer). Det finnes både vibratorer til utvendig stimuli og andre til å føre inn i skjeden, og både óg.

Kanskje du kan kjøp en enkel trinnløs vibrator til innvendig bruk som du jo også kan legge mot klitoris hvis du ønsker det.

Sjekk web-shop'ene til:

www.erotikknett.no

www.cupido.no

Der kan du finne rimelige vibratorer til få hundrelapper.

:-)

Venta på svaret ditt her... *flirer*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...