Gå til innhold

Dekning av tannlegebehandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er kanskje denne du tenker på?

http://www.lovdata.no/for/sf/hd/xd-19970418-0326.html

Nei, søren også. Jeg lette etter hvilke diagnoser som ga gratis tannbehandling, det fant jeg vha tigertrollet. Det jeg ser etter nå er hvilke tilbud man mottar fra hjemmetjenesten som gir gratis behandling.

Takk skal du ha anyway :-)

Gjest Rufsetufse

Hvis du har en sykdom som gjør at du f.eks bruker medisiner som gir munntørrhet, eller som er skadelig for tennene. Eller om sykdommen i seg selv forstyrrer bakteriefloraen i munnen og dermed tennene. Så har du krav på å få dekket tannlegen, det gjør nemlig jeg :-)

Det er legen din som må skrive en attest som du må sende til trygdekontoret, og så må du anke og anke ett par ganger og så kanskje .......

Stå på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...