Gjest våt dame Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Er det noe jeg kan gjøre , eller bruke for ikke å bli så våt under samleie? Særlig når det går for meg, så spruter det noe voldsomt. Og det gåt alltid noen ganger før mannen min. Ikke bare er det pinlig , men følelsen blir vel også litt mere borte for mannen min når jeg er så våt?! I går sa han at det er jo greit nok for da holder jeg lengre ut?! Føler meg ikke tilfreds! Noen gode råd til meg ? 0 Siter
Carlina Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 At du ejakulerer ta når du kommer skal vel ikke ha så mye betydning for smøringen...Hva med å tørke underveis?ta små pauser? Vi blir jo veldig våte når vi kommer,men det skal jo ikke sees på som ett problem...? 0 Siter
Gjest happy 4 barnspappa Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Mannen din er J..... heldig. Der finnes ikke noe bedre end våte jenter, og spruter de i tillæg: HURRA 0 Siter
sumiko Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg er mann,og dette må jo være aldeles herlig. 0 Siter
Anki Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 hehe - tror du skal lete ganske lenge for å finne en mann som ikke syns det er digg at du blir så våt 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Hehe, dette er ikke engang å regne som et luksusproblem. Det bør faktisk ikke defineres som noe problem i det hele tatt. Mener nå i hvertfall jeg som gutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.