Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går kveld kom vi hjem fra spennende dager i Trondheim.

På første UL fant de 12 fine eggposer. På uttak tirsdag fant de 6 egg. Jeg var skuffa over mengden, selv om de forsøkte å fortelle meg at det ikke er mengden det kommer an på! Da vi kom til uttak fikk vi derimot en veldig god beskjed: Sædkvaliteten (som har vært veldig dårlig) er bedret!!!

Onsdag fikk vi beskjed om at to av eggene var for lite utviklet til injeksjon, og at to av de 4 som var forsøkt befruktet hadde for dårlig utvikling. Ny skuffelse.... Det hjalp lite at de sa at de to som hadde utvikling så veldig fine ut!

Spenningen var stor (underdrivelse) da vi kom til innsetting på torsdag. Det viste seg at de to som så fine ut hadde fortsatt den gode utviklingen. Praktegg, visstnok, og legen bedyret at det sier de bare når det er det!!!!

Så nå ruger jeg mine to gull, og formaner dem om å utvikle seg og hekte seg fast. Litt godsnakking må da hjelpe!!?!!!!

Til alle dere andre, håper det går bra!!! Jeg må lese meg opp her inne på forumet nå, for det er ei uke siden sist jeg var inne!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77526-oppdatering-fra-bermellangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann bermel!

tenkte jeg vill sende deg noen lykkeønskninger i rugetida! Spennende!

Skal selv teste på mandag, fryseforsøk, så det blir litt nervepirrende. Går liksom og lurer på om jeg skal teste hele tiden nå. Har fått brunlig utflod, der jeg i dag kunne ane litt rødt også, så jeg er rimelig oppkavet...

klem

Hei!

Vi er visst ganske likt i prosessen.....

Jeg fikk satt to egg tilbake på torsdag.

Så får vi kjøre berg og dalbane sammen denne laaaaange ventetiden da!

Du skal bare se at de to som ble igjen til innsetting, er ment å bli værende hos deg!!!

Sa legen noe om hvor mye de var delt?

Lykke, lykke til!!

Mvh

Gjest snart mamma til to?

Hei bermel og velkommen tilbake med to egg i magen.

Vet du - din historie ligner mye på min for snart to år siden.

Jeg tok ut 9 egg - 5 ble befruktet med ICSI - men da vi skulle sette egg tilbake fikk vi vite at bare to hadde "overlevd". Ett av de overlevende eggene ligger nå i senga si og tar en ettermiddagslur og var ett år i går. *s. Som du skjønner - du trenger faktisk ikke noe mer enn de to du nå har fått på plass. Jeg kaller det naturlig seleksjon - slik at legene skulle slippe å finne de beste.

Lykke, lykke til med ruginga. Jeg skal selv sette inn i morgen. Håper d ligger to gull og venter på meg da.

Mange klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...