Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• Zelig

7

• Anki

5

• conan

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hva er det rette ordet da? Syke? Sluggete? hehe :) Sluggete er kanskje ordet jeg ville brukt om folk som kunne finni på å bruke sexleketøyet som fremmede har brukt fra før...

Jeg vet ikke om jeg vil kalle dem syke (da får jeg bare kjeft her...), men at de har en fetish jeg ikke forstår meg på, det er sikkert :)

Annonse

Hva er det rette ordet da? Syke? Sluggete? hehe :) Sluggete er kanskje ordet jeg ville brukt om folk som kunne finni på å bruke sexleketøyet som fremmede har brukt fra før...

Hvorfor er det så mye verre å bruke sexleketøy andre har brukt før enn å ha sex med personer andre har hatt sex med før?

Heh neida..Har jo hørt noe om at fyrer i f.eks Japan betaler MYE for sånt, men bare lurer på hvor mye det er snakk om, bare sånn for å vite, altså. :)

Jaja, du skal tjene lette kroner du. Pervo! :)

Jeg har sett på norske sider at det vel går for rundt 500 kroner (det ligger mange rare linker på www.paradise.no).

Og for å gni seg litt mot billig undertøy så er vel det greit nok pris, det :)

Jaja, du skal tjene lette kroner du. Pervo! :)

Jeg har sett på norske sider at det vel går for rundt 500 kroner (det ligger mange rare linker på www.paradise.no).

Og for å gni seg litt mot billig undertøy så er vel det greit nok pris, det :)

Wow! Snakker vi om abonnementer, da eller? Sånn at man sender 5 stk hver måned og får et par tusen kroner igjen? Tror kanskje dette er nisjen for meg, jeg har jo dilla på undertøy!! :)

Jammen noe å vurdere dette! :D

Wow! Snakker vi om abonnementer, da eller? Sånn at man sender 5 stk hver måned og får et par tusen kroner igjen? Tror kanskje dette er nisjen for meg, jeg har jo dilla på undertøy!! :)

Jammen noe å vurdere dette! :D

Hehe, jeg aner ikke helt, men hvis du vil sende dine safter til kåte 50 år gamle gubber, så be my guest :)

Jeg kan til og med være manager for deg, om du vil :)

50 % til meg!

Annonse

Det hadde jeg ikke helt tenkt på.. JEG er anonym, ikke sant, men ikke du?? :)

Jeg vil selvsagt ta meg av dere alle, en og en, sjekke at dere leverer de rette varene, og dere skal helt slippe å ha noe med hverandre å gjøre, sånn med unntak av på julebordet.

Det blir et kult julebord. Tjukt av flotte damer, og meg. Sjefen. Han dere alle ser opp til og vil ha!

Hmmm dette virker lovende :)

Jeg vil selvsagt ta meg av dere alle, en og en, sjekke at dere leverer de rette varene, og dere skal helt slippe å ha noe med hverandre å gjøre, sånn med unntak av på julebordet.

Det blir et kult julebord. Tjukt av flotte damer, og meg. Sjefen. Han dere alle ser opp til og vil ha!

Hmmm dette virker lovende :)

Jeg er med, jeg, bare si fra mår jeg skal sende varene, du! :)

Gjest mislykket

Om du skal anvende en plugg i rektum, bør du være forsiktig. Jeg heller iallfall til den oppfatning at denne delen av kroppen lett kan bli skadet dersom man putter inn gjenstander der.

Jeg respekterer din lyst og ditt behov for å stikke en plugg opp i rumpa, men jeg håper du er forsiktig. Kanskje du bør ta det opp med din fastlege - hun/han kan sikkert gi gode råd.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...