Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• Zelig

7

• Anki

5

• conan

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Hehe, men de som kjøper sånt er vel de samme som kjøper brukte truser som jentene selger etter å ha kåtet seg opp i dem...:)

Galskap...

Jeg deler ditt syn på at kjøp av brukte truser er "galskap" - men hvorfor synes du det?

Intollerant? Behov for å stemple andre som "gal"... etc.

Eller er det rett og slett et spørsmål om smak og behag.

...da holder det kanskje å si at det ikke er ens "kopp te". Ikke alltid nødvendig å stemple de som mener / føler noe annet som "gal"...

Jeg deler ditt syn på at kjøp av brukte truser er "galskap" - men hvorfor synes du det?

Intollerant? Behov for å stemple andre som "gal"... etc.

Eller er det rett og slett et spørsmål om smak og behag.

...da holder det kanskje å si at det ikke er ens "kopp te". Ikke alltid nødvendig å stemple de som mener / føler noe annet som "gal"...

For meg ville noe sånt vært galskap. Hva andre gjør driter jeg i, og jeg vil ikke kalle de som gjør det for gale.

Jeg sier bare at for min del er sånt galskap.

For _min_ del.

Gjest mislykket

For meg ville noe sånt vært galskap. Hva andre gjør driter jeg i, og jeg vil ikke kalle de som gjør det for gale.

Jeg sier bare at for min del er sånt galskap.

For _min_ del.

Fint. Du er inne på sakens kjerne. Og for andres del vil kanskje "masturbasjon" være galskap.

Vi er jo alle så forskjellig.

Lottemor1365380387

Heh neida..Har jo hørt noe om at fyrer i f.eks Japan betaler MYE for sånt, men bare lurer på hvor mye det er snakk om, bare sånn for å vite, altså. :)

Hei Zelig.

Jeg har aldri sett det men har hørt om at det finnes annonser for slikt.

Trenger du ekstra penger til jul?*lol*

M.V.H

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...