Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går fikk Einar og Eggfrid komme hjem til mamman og pappan og storesøster.

De så fine ut, og var delt i to.

Får håpe de delte seg i fire senere på dagen, da jeg forsto at dette var mest vanlig på denne tida.

Uansett, nå er det opptil andre enn sykehuspersonale og medisinering. Jeg tar livet med ro de "obligatoriske" tre dagene og så får vi bare håpe, håpe, håpe det går bra.

*hører dere E+E ? Hang on!!*

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77550-s%C3%A5-er-to-sm%C3%A5-egg-p%C3%A5-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lykke til Tildis!

Fingerkryssende hilsen fra

Takk for alle lykkeønskninger og varme tanker!! De blir gode å ha når E+E skal kjøre berg og dalbane sammen med mamma den neste uken.

*klapper forsiktig på magen*

Lykke til dere andre rugere!

Mvh

Takk for alle lykkeønskninger og varme tanker!! De blir gode å ha når E+E skal kjøre berg og dalbane sammen med mamma den neste uken.

*klapper forsiktig på magen*

Lykke til dere andre rugere!

Mvh

Nå må vi gjøre klart for en stor og blå bølge her inne,ja!!

Lykke til med rugingen!!!

Klem fra

Hei tildemor!

Har akkurat lest det du skrev lenger nede:

Eggene våre var delt i 4 begge to, og hadde veldig god kvalitet i følge legen. Men det er visst ingen grunn til bekymring for din del;

Jeg spurte og grov en del, og fikk vite at de kunne sette inn egg som ikke så så veldig bra ut, og etter ni mnd. kom det flotte kvalitetsbabyer!!!

Håper det går bra med dere. Vi er ganske mange her inne som ligger likt i løypa nå- vi får følge med hverandre!

Blå klem fra

Hei

Så svaret ditt først i dag. je, her bare koser vi oss. Emil er snart 1 år - og hele husets favoritt:-)

Skulle nesten ønske jeg hadde muligheter for søsken til han (han har jo storebror på 13 år) - men vi får heller håpe på mirakler... og de skjer da ofte, de da.

Godt å høre at du fikk to flotte egg tilbake, blir noen kjempespennede dager framover.

Skal krysse fingrene for deg - og satser på en gladmelding om ca 12 dager.

klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...