Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klarte ikke holde meg til mandag, så jeg testa nå; to blå, som viste seg med en gang!!!

Men tør liksom ikke slippe jubelen helt løs ennå, erfaringene fra siste forsøk, tilsier at det også kan dreie seg om en kjemisk graviditet.

Har nemlig hatt brunlig utflod et par dager nå, og slik startet det sist også.....

Noen med positive erfaringer????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77575-jeg-har-f%C3%A5tt-to-bl%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer ninak!! :-)

Da jeg testa positivt ved en kjemisk graviditet for over tre år siden, var streken svak og ble aldri skikkelig sterk.

En klar strek er gode nyheter!! Og jeg tipper at om et par dager er den skikkelig mørkeblå!

Brunlig utflod er det veldig mange som har og det trenger ikke bety noe som helst.

Håper du får et høyt hcg resultat på blodprøven og at dette går hele veien til nattevåk og amming!! ;-)

Mvh

hei ninak

har alltid hørt her på DOL at en strek er en strek....så la meg være den første til å gratulere!!! (c;

du er ihvertfall gravid nå!!

har ikke noen erfaring på det området du spør etter desverre...

klem fra

Brunlig utflod er vel vanlig- det sier de værtfall på sykehuset!

Gratulerer med streken!!!

Klem fra

Annonse

Brunlig utflod er vel vanlig- det sier de værtfall på sykehuset!

Gratulerer med streken!!!

Klem fra

GRATULERER!

Det er en delig følelse å se de to blå!. Får håpe dette går veien og at det ender med et flott resultat til sommeren.

Selv tok jeg blodprøve på tirsdag, men har desverre ikke fått noen bekreftelse ennå. Det går visst litt tregt med postverket :)

Får bar håpe og tro at alt går den rette veien!

klem fra

Gratulerer ninak!! :-)

Da jeg testa positivt ved en kjemisk graviditet for over tre år siden, var streken svak og ble aldri skikkelig sterk.

En klar strek er gode nyheter!! Og jeg tipper at om et par dager er den skikkelig mørkeblå!

Brunlig utflod er det veldig mange som har og det trenger ikke bety noe som helst.

Håper du får et høyt hcg resultat på blodprøven og at dette går hele veien til nattevåk og amming!! ;-)

Mvh

Tusen takk for oppmuntringshilsningene (puh, langt ord gitt)

Har ennå ikke begynt å blø, så jeg satser på at det er min tur nå.

Skal ta hcg på mandag, håper den er skyhøy :-) Eller i hvertfall slik den skal/bør være :-)

Lykke til dere andre også!

GRATULERER!

Det er en delig følelse å se de to blå!. Får håpe dette går veien og at det ender med et flott resultat til sommeren.

Selv tok jeg blodprøve på tirsdag, men har desverre ikke fått noen bekreftelse ennå. Det går visst litt tregt med postverket :)

Får bar håpe og tro at alt går den rette veien!

klem fra

heisann!

Bare lurer på hvorfor du ikke har fått svar på blodprøva di ennå??

Er dere til behandling i danmark?

Ved forrige forsøk gikk jeg bare til mitt lokale legekontor, og fikk tatt hcg prøva der, måtte bare oppgi min fastleges rekvirentkode og thats it. Ringte så selv til sykehuset dagen etter, og fikk svaret pr.tlf. Enkelt og greit :-)

Jeg har hatt forsøka (dette er mitt andre) ved st.olavs, og der er det ikke vanlig rutine å ta hcg prøver, men jeg har gjort det for egen del.

Lykke til :-)

Gratulerer så mye!

Jeg hadde brunlig utflod da jeg ble gravid, jeg trodde det var mensen som kom - istedet fikk vi en sønn 9 måneder senere :-)

På forsøket før det, hadde jeg og en kjemisk graviditet - og fikk til beskjed da at det skjeldent vistes på tester pga. veldig lavt hcg nivå.

Så jeg tror du kan glede deg over graviditeten!!

Lykke til.

heisann!

Bare lurer på hvorfor du ikke har fått svar på blodprøva di ennå??

Er dere til behandling i danmark?

Ved forrige forsøk gikk jeg bare til mitt lokale legekontor, og fikk tatt hcg prøva der, måtte bare oppgi min fastleges rekvirentkode og thats it. Ringte så selv til sykehuset dagen etter, og fikk svaret pr.tlf. Enkelt og greit :-)

Jeg har hatt forsøka (dette er mitt andre) ved st.olavs, og der er det ikke vanlig rutine å ta hcg prøver, men jeg har gjort det for egen del.

Lykke til :-)

Hei ninak

Jeg tok blodprøven på det lokale legekontoret, så skulle de sende prøven til Universitetssykehuset i Tromsø, hvor vi gjennomførte forsøket. Sist gang tok det bare to dager fra jeg tok prøven til de visste svaret, men denne gangen...

vel jeg håper jeg får vite noe på mandag. Jeg måtte likevel ta en ny CB-test i går, for å berolige meg selv (tror liksom at det er borte), men streken er der forsatt, kanskje litt mer intens.

Dessuten, på sykehuset sier de at jeg skal oppføre meg som om jeg har barn i magen - vel det er lett for dem å si :)

Lykke til til deg også!

Klem fra

Annonse

Hei ninak

Jeg tok blodprøven på det lokale legekontoret, så skulle de sende prøven til Universitetssykehuset i Tromsø, hvor vi gjennomførte forsøket. Sist gang tok det bare to dager fra jeg tok prøven til de visste svaret, men denne gangen...

vel jeg håper jeg får vite noe på mandag. Jeg måtte likevel ta en ny CB-test i går, for å berolige meg selv (tror liksom at det er borte), men streken er der forsatt, kanskje litt mer intens.

Dessuten, på sykehuset sier de at jeg skal oppføre meg som om jeg har barn i magen - vel det er lett for dem å si :)

Lykke til til deg også!

Klem fra

OK, trodde kanskje du hadde forsøket i Danmark eller lign. og at det derfor tok så lang tid.

Men, har du noen komplikasjoner (les: blødninger e.l.) i og med at du ikke tør å stole på resultatet fra CB testen?

To tester tar ikke feil :-) Tror du kan ta det helt med ro, og nyte graviditeten din:-)

Det skal jeg prøve å gjøre! Har ennå ikke blødninger, kun brunlig utflod.

Lykke til!

Klem fra ninak

OK, trodde kanskje du hadde forsøket i Danmark eller lign. og at det derfor tok så lang tid.

Men, har du noen komplikasjoner (les: blødninger e.l.) i og med at du ikke tør å stole på resultatet fra CB testen?

To tester tar ikke feil :-) Tror du kan ta det helt med ro, og nyte graviditeten din:-)

Det skal jeg prøve å gjøre! Har ennå ikke blødninger, kun brunlig utflod.

Lykke til!

Klem fra ninak

Hei!

Neida, jeg har ikke hatt noen antydninger til blødninger eller komplikasjoner, men jeg blir litt smårar av dette. Går rundt å kjenner hele tiden. Det er liksom noe som murrer hele tiden. Joda jeg tror jeg er gravid, emn klarer ikke helt å slå meg til ro før jeg hører at legen forteller meg det. Det er så uvirkelig. Derfor måtte jeg til med en ny test i går, og den viste fortsatt to blå - så det er vel ikke tvil.

Vi får bare håper at det går bra for alle som har to blå her inne på dol nå, og det er jo ikke så rent få. Hipp hurra for prøverørsbehandling , slik at vi også får oppleve dette!

Klem fra

Hei!

Neida, jeg har ikke hatt noen antydninger til blødninger eller komplikasjoner, men jeg blir litt smårar av dette. Går rundt å kjenner hele tiden. Det er liksom noe som murrer hele tiden. Joda jeg tror jeg er gravid, emn klarer ikke helt å slå meg til ro før jeg hører at legen forteller meg det. Det er så uvirkelig. Derfor måtte jeg til med en ny test i går, og den viste fortsatt to blå - så det er vel ikke tvil.

Vi får bare håper at det går bra for alle som har to blå her inne på dol nå, og det er jo ikke så rent få. Hipp hurra for prøverørsbehandling , slik at vi også får oppleve dette!

Klem fra

Ja er det ikke fantastisk!

Jeg er vel enig med deg, tør vel ikke helt tro det før jeg får en bekreftelse fra lege på at alt er vel.

Det eneste jeg merker, er et forferdelig "sug" etter å putte noe i munnen hele tiden, fordi det kjennes ut som om jeg er sulten...slik har jeg hatt det siden 4 rugedag.

Lykke til, dette går absolutt veien!

Klem fra ninak

Kjære Ninak!!!!!

Dette var bare helt kjempeflott altså!!!!

Hadde så god følelse for deg hele tiden, og så gikk du altså hen og testet to blå!!

(Det blir som på MFK sangen om når de blå marsjerer inn det..)

Håper at du lar gleden seire over engstelsen i tiden som kommer.

Ønsker deg lykke til, og spre rundt deg med støv da!!!

Stor gratulasjonsklem fra ei anna moldejente

Kjære Ninak!!!!!

Dette var bare helt kjempeflott altså!!!!

Hadde så god følelse for deg hele tiden, og så gikk du altså hen og testet to blå!!

(Det blir som på MFK sangen om når de blå marsjerer inn det..)

Håper at du lar gleden seire over engstelsen i tiden som kommer.

Ønsker deg lykke til, og spre rundt deg med støv da!!!

Stor gratulasjonsklem fra ei anna moldejente

Tusen takk for lykkeønskningene!

Skal prøve å ikke bekymre meg i tiden som kommer. Skal til UL i uke 46; er det en eller to der inne.....

Artig at du også kommer fra Molde da! Hvor gikk du på skole da? Du kan jo sende meg en mail om du vil: [email protected]

så slipper vi kryptiske meldinger her inne :-)

Det var fillern t greier at forsøket ble avbrutt da!!! Men du må ikke miste motet!

Drikker du mye melk, og spiser mye produkter med hvetemel? Har hørt at det bryter ned slimhinnene i kroppen.

Men en kan jo ikke ta helt av heller.

Gi meg tilbakemelding om hvordan det går med deg da løve69!

Klem fra ninak71

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...