Gå til innhold

G-punkt & Ejakulasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått smaken på det søte liv...blir jaggu bytur i morgen......;)

Du har vel sikkert tv på jobb?

Hva skulle du gjort uten data'n?

Jeg har ikke tv i dag.

Tja... Kommer ann på hvor jeg jobber. Hender jo at jeg leser en del...

Skal ikke ut før til fredag, jeg. Men mulig jeg skal en tur til Sarpsborg på tirsdag, på hockeykamp. Og så skal jeg selvsagt på kamp til Søndag, men den MÅ være ferdig til ordniær tid, i og med at jeg skal være på jobb klokken 20.00 igjen.

Kampen på søndag er for øvrig mot TIK :)

Jeg har ikke tv i dag.

Tja... Kommer ann på hvor jeg jobber. Hender jo at jeg leser en del...

Skal ikke ut før til fredag, jeg. Men mulig jeg skal en tur til Sarpsborg på tirsdag, på hockeykamp. Og så skal jeg selvsagt på kamp til Søndag, men den MÅ være ferdig til ordniær tid, i og med at jeg skal være på jobb klokken 20.00 igjen.

Kampen på søndag er for øvrig mot TIK :)

He he og vi skal knuse dere...

Jeg satt nettopp å leste diskusjonen din med Taj og mislykket på sex forum....moro gjeng det der....

Den var tydelig den avisningen din du...den skal jeg benytte meg av en gang jeg trenger det.Bare repetere svaret hele veien...Lurt!:)

Jeg lurer på hvem mislykket er for noen..har du en anelse kanskje?;)

He he og vi skal knuse dere...

Jeg satt nettopp å leste diskusjonen din med Taj og mislykket på sex forum....moro gjeng det der....

Den var tydelig den avisningen din du...den skal jeg benytte meg av en gang jeg trenger det.Bare repetere svaret hele veien...Lurt!:)

Jeg lurer på hvem mislykket er for noen..har du en anelse kanskje?;)

Avisningen min? Hvilken?

Nei, jeg er usikker på hvem mislykket er, men han sa da mer fornuftig enn hva Taj presterte å gjøre...

Hehe, knuse oss mye ass!

Jeg skal love deg at TIK ikke har en sjans i havet i askerhallen til Søndag, til tross for at de har gjort det bra i år.

Men så bra gjør de det ikke! :)

Avisningen min? Hvilken?

Nei, jeg er usikker på hvem mislykket er, men han sa da mer fornuftig enn hva Taj presterte å gjøre...

Hehe, knuse oss mye ass!

Jeg skal love deg at TIK ikke har en sjans i havet i askerhallen til Søndag, til tross for at de har gjort det bra i år.

Men så bra gjør de det ikke! :)

Joda vi vil ydmyke dere...

Men jeg må virkelig finne senga nå,så du får ha en god natt og vel hjem!

*gjesper*

Annonse

Joda vi vil ydmyke dere...

Men jeg må virkelig finne senga nå,så du får ha en god natt og vel hjem!

*gjesper*

Dårlig gjort å legge seg når jeg sitter her alene, men du får likevel sove godt, om samvittigheten til tilsier at du får sove noe i det hele tatt etter å ha stukket fra meg, midt på natten!

Natta!

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...