Gå til innhold

Blør og blør, tar aldri slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest litt engstelig nå

Fikk utført medisinsk abort i uke 7 for nøyaktig to uker siden.

HCG-nivået er sunket mer enn 25% (målt 1 uke etter)

Men jeg blør veldig mye, kraftige blødninger med friskt blod iblandet koagula-klumper. Det renner, jeg kan kjenne det hele tiden, og det renner også når jeg er på toalettet.

Jeg, som vanligvis bruker 1 pk. bind av type "Normal" når jeg har mens, bruker nå 1 pakke bind på to dager, av sorten "Super"...

De to siste dagene har jeg følt en uttalt tretthet, er slapp, og har vondt i hodet. Innimellom har jeg også moderate "mens"-smerter like over symfysen (skambenet) som heller litt til høyre.

Er dette normalt?

For tre år siden var jeg igjennom samme prosess, men sluttet å blø etter 1 uke, som etter en fødsel, omtrent. Hvorfor er det annerledes nå? Kan det ha oppstått rift i livmoren, som følge av medikamentene? (cytotec)

Hvor stor er sannsynligheten for at jeg har mistet mye blod? Samme dag som aborten blødde jeg koagulaklumper som var opptil størrelsen på en håndball i diameter.....

Kan man blø ihjel på denne måten? (ikke det at jeg tror jeg gjør det, men er det mulig at det kan skje?)

Takknemlig for utfyllende svar med råd om jeg bør foreta meg noe i forhold til denne blødningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77629-bl%C3%B8r-og-bl%C3%B8r-tar-aldri-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du må oppsøke lege med en gang. Jeg mistet mitt lille foster ogmåtte ta utskrapning etterpå. På ullevål sa de klart ifra om hvis en blødde for lenge etterpå og hadde smerter så måtte jeg komme igjen for å sjekkes. En sjelden gang så kan det ligge rester igjen i livmoren og en må ta ny utskrapning. Kjenner flere som har måttet gjøre det. Ring til sykehuset du foretok aborten og snakk med vakthavende der. For 2 uker er lenge å blø,

Lykke til!!!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...