Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har ikke gått opp for oss enda, men klokka halv syv i dag tidlig måtte jeg bare teste. Det er rugedag 16, så det var kanskje på tide?

Gjett om jeg skalv da det kom to streker som var så blå, så blå! Nå vet jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er kjempeglad!!

Nå skal jeg bare fortsette å ta det med ro. Vi pusser opp/rehabiliterer huset, men jeg har fått klar beskjed fra min kjære at jeg ikke får lov til å gjøre noe slikt arbeid.

Jeg får lage julegaver isteden. Strikker pittesmå gensere til mine tantebarns dukker....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77655-to-bl%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye!

Kan gått forstå at du ikke vet helt hvor du skal gjøre av deg!

Kos deg med følelsen!

Klæmma

Dette er helt utrolig, at det er så mange som tester positiv i disse dager!

KJEMPEFLOTT VANNMANN OG GRATULERER SÅ MASSE!

Positiv klem også fra

Annonse

Det er en fantastisk følelse, når man ser de to blå strekene. Jeg bare måpte. Jeg var på toalettet, tisset på testpinnen som man skal, satte på korken og tørket meg. Jeg sto og dro opp buksene, da jeg kikket ned på testen som jeg holdt i ene hånda. Jeg rakk ikke engang få dratt opp buksene før pinnen lyste med to knallblå streker!! Jeg bare måpte og det glapp ut av meg "Jeg tror faen meg den har tenkt å bli positiv!" (jeg var alene på badet, men jeg ble så paff)

Annonse

GRATULERER!!!!!

Hvilken dato var du til innsetting da?

Jeg er også gravid! :-) - innsetting 7.oktober.

Lykke til :-)

Klem ninak

Gratulerer til deg også!!

Jeg satte inn to egg den 3 september. Har ringt Rit i dag og skal til ul 6 november. Dette er spennende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...