Gå til innhold

FU: Har du noen gang blottet brystene i en bar/pub/club?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de 2 siste helgene jeg har vært ute, har det vært jenter der som ser ut som om de tror det ultimate sjekketrikset er å flekke bryster mot "den utvalgte".

En av dem dasket tilogmed typen i ansiktet med dem (hun ble kastet ut).

*gapskratter*

Er det virkelig sant? Jeg ser det for meg. *ler* Snakk om underlig sjekketriks. "-Jeg kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med deg"........*klask, klask*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

7

• -Riksklysa

6

• McLoud

5

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei.

Nei, jeg har gjort mye idiotisk i fylla og villa men ikke det.

Hilsen

Skrevet

*gapskratter*

Er det virkelig sant? Jeg ser det for meg. *ler* Snakk om underlig sjekketriks. "-Jeg kunne tenkt meg å bli litt bedre kjent med deg"........*klask, klask*

som den ganske så usjarmerende personen jeg er, så tror jeg faktisk jeg hadde blitt aldri så lite sjarmert jeg :-)

Skrevet

....nei det er en av de få tingene jeg har til gode å gjøre i fylla. Jeg får se om det ikke blir en endring på det til helgen!

Skrevet

nope, har ikke hørt om onlinemagasinet. lokalt utested.

Kom med en link til hvor vi kan finne bildene da vel :-)

Skrevet

....nei det er en av de få tingene jeg har til gode å gjøre i fylla. Jeg får se om det ikke blir en endring på det til helgen!

Hvor pleier du å gå ut da :-P

Skrevet

Hvor pleier du å gå ut da :-P

Sånn ca 30 mil unna deg, jeg tror neppe det er verdt kjøreturen:)

Bytheway.....ble festen bra på fredag?

Skrevet

Sånn ca 30 mil unna deg, jeg tror neppe det er verdt kjøreturen:)

Bytheway.....ble festen bra på fredag?

Kan ikke annet enn klage :-)

Joda, det ble hyggelig. God mat og godt drikke.

Skrevet

Kan ikke annet enn klage :-)

Joda, det ble hyggelig. God mat og godt drikke.

Men gode venners velmente forsøk på kobling gikk ikke hjem?

Skrevet

Men gode venners velmente forsøk på kobling gikk ikke hjem?

Ingen kvinner slipper til i mine ridebukser første kvelden. Der er jeg knallhard :-p

Skrevet

Ingen kvinner slipper til i mine ridebukser første kvelden. Der er jeg knallhard :-p

....he-he!

Særlig :-p

Skrevet

....he-he!

Særlig :-p

Jeg mente det faktisk seriøst.

Jeg var nok litt mere pragmatisk i forhold til dette for 20 år siden kan jeg trygt si.

Skrevet

Jeg mente det faktisk seriøst.

Jeg var nok litt mere pragmatisk i forhold til dette for 20 år siden kan jeg trygt si.

Ja, ja....siden du later som du er seriøs, så kan jo jeg late som jeg tror deg:)

Skrevet

Ja, herregud - selvfølgelig. Hver gang jeg kommer inn døren på en pub, så står folk og gir meg trampeklapp.

Skrevet

under dyna?

yeah right, and as if the dog cares?

Det hender noen kommer forbi vaktbikkja da......;)

Skrevet

Ja, herregud - selvfølgelig. Hver gang jeg kommer inn døren på en pub, så står folk og gir meg trampeklapp.

*lol*

ja det gleder seg vel til aftenens show da...

Skrevet

*lol*

ja det gleder seg vel til aftenens show da...

Jupp. Og her snakker vi ikke om hvilket som helst show heller - jeg gir jernet hver eneste gang ;)

Skrevet

Jupp. Og her snakker vi ikke om hvilket som helst show heller - jeg gir jernet hver eneste gang ;)

du får vel kanskje smake jernet etter endt show også da?

Skrevet

du får vel kanskje smake jernet etter endt show også da?

Selvfølgelig. Hva tror du trampeklappinga var for da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...