Gå til innhold

Vibrator eller dildo som gave?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• tigertrollet

11

• -Riksklysa

9

• En_Mamma

5

Gi henne noe du vet hun vil bli glad for du.

Siden jeg spør så vil det jo si at jeg ikke vet sikker om hun blir glad for det - så da synes du at jeg ikke skal kjøpe dette?

Klart jeg kan spørre henne - men da er det jo ingen overraskelse.

Uansett skal jeg finne noe hun blir glad for - et lite sex leketøy blir nok bare som en liten ekstra ting.

Vibrator!

Dildoene har en tendens til å se litt mer "groteske" ut enn vibratorene, mens du finner svært "søte" vibratorer, i fine farger, og de er så velformede at de omtrent gjør seg som pynt.

Så begynn med en vibrator. F.eks. en sånn sølv/gull-ting, en rosa en, eller noe sånt.

Jeg tror de fleste jenter blir glade for noe sånt :)

Siden jeg spør så vil det jo si at jeg ikke vet sikker om hun blir glad for det - så da synes du at jeg ikke skal kjøpe dette?

Uansett skal jeg finne noe hun blir glad for - et lite sex leketøy blir nok bare som en liten ekstra ting.

Jeg ville ikke blitt glad for det, men jeg er jo nesten en Ottar-dame også da ;)

Jeg fikk en fornemmelse av at dette kanskje var noe DU ønsket deg siden du tenkte på det?

Sjansen er jo at hun blir glad for det - men da kan du jo kjøpe det en hvilken som helst dag og heller kjøpe en bursdagsgave du vet hun blir glad for.

Jeg hadde ikke blitt særlig glad for den presangen, for å være ærlig. Hvis du skal kjøpe noe sånt, så gi det ihvertfall på en mer diskret måte, f.eks bare ta den frem en kveld og se hva hun sier/gjør. Hvis jenter vil ha en dildo tror jeg de fleste foretrekker å kjøpe den selv, i det minste.

Jeg tror det kan virke litt overveldende å få det som presang.

Jeg tror også at dol-befolkningen representerer større dildo-toleranse og mer bruk av slikt enn det som er gjennomsnittlig, for å si det sånn :)

Annonse

Evig nyskjerrig

Tja... det kommer vel ann på hva slags dame hun er?

Visst hun er veldig konservativ, så er det jo ikke sikkert hun liker hverken det ene eller det andre, men visst ikke så ville jeg kansje valgt en billig og grei viberator til henne.. Den kan hun jo bruke/nyte ikke bare i vagina... Du finner en drøss med alternativer på både www.kondomeriet.no , www.lekshop.no osv.. Lykke til..

PS: Hovedsaken er vel igrunn å snakke om slike ting, men som du sier det skal jo være en overraskelse.. :)

Jeg hadde ikke blitt særlig glad for den presangen, for å være ærlig. Hvis du skal kjøpe noe sånt, så gi det ihvertfall på en mer diskret måte, f.eks bare ta den frem en kveld og se hva hun sier/gjør. Hvis jenter vil ha en dildo tror jeg de fleste foretrekker å kjøpe den selv, i det minste.

Jeg tror også at dol-befolkningen representerer større dildo-toleranse og mer bruk av slikt enn det som er gjennomsnittlig, for å si det sånn :)

Er vel egentlig veldig enig med deg og En_Mamma etter hvert som jeg tenker meg om.

Tror jeg skal ta det utenom bursdagen ja, og kanskje lufte emnet litt først. Som En_Mamma skriver så er det nok noe sant i at det er jeg som vil at hun skal ha en - og selv om det er godt ment så holder det jo ikke dersom hun ikke er interresert.

Neida, det er bare du som er prippen, Zelig! :)

Men det er ofte vanskelig for unge damer å handle dildoer, derfor er det mulig hun blir veldig glad.

Jeg vært på kondomeriet, sett disse stakkars unge damene kjøpe seg en vibrator. De plukker den ut, ser seg til alle kanter, og rødsprengte i ansiktet som de er, går de med nervøse skritt mot kassen.

Og så spør dama bak disken, helt diskre: - Er det en gave? Hvorpå jentene, uten å nøle, nikker ja, puster lettet ut, får tilbake fargen i ansiktet, får sitt nye leketøy pakket inn, og forlater butikken, så glade for at jenta bak disken var sååå naiv at hun "trodde" det var en gave.

Ganske artig å se på. Sjekk det engang du er der :)

Poenget var uansett at hun kanskje vil bli veldig glad, fordi hun ikke tør å kjøpe det selv.

Jeg ville ikke blitt glad for det, men jeg er jo nesten en Ottar-dame også da ;)

Jeg fikk en fornemmelse av at dette kanskje var noe DU ønsket deg siden du tenkte på det?

Sjansen er jo at hun blir glad for det - men da kan du jo kjøpe det en hvilken som helst dag og heller kjøpe en bursdagsgave du vet hun blir glad for.

"Jeg ville ikke blitt glad for det, men jeg er jo nesten en Ottar-dame også da ;)"

Det er også en ting. Ottar-damer liker ikke dildoer.

Hvorfor ikke? Er ikke det det ultimate for jenter som "hater" menn?

Men det er ofte vanskelig for unge damer å handle dildoer, derfor er det mulig hun blir veldig glad.

Jeg vært på kondomeriet, sett disse stakkars unge damene kjøpe seg en vibrator. De plukker den ut, ser seg til alle kanter, og rødsprengte i ansiktet som de er, går de med nervøse skritt mot kassen.

Og så spør dama bak disken, helt diskre: - Er det en gave? Hvorpå jentene, uten å nøle, nikker ja, puster lettet ut, får tilbake fargen i ansiktet, får sitt nye leketøy pakket inn, og forlater butikken, så glade for at jenta bak disken var sååå naiv at hun "trodde" det var en gave.

Poenget var uansett at hun kanskje vil bli veldig glad, fordi hun ikke tør å kjøpe det selv.

Riktig observert.

Annonse

Tjaa.., i ditt resonnement så tar du det for gitt at alle jenter egentlig vil ha en dildo/vibrator, eller at de fleste jenter vil ha det. Jeg tror virkeligheten snarere er slik at det er mange flere jenter som ikke ønsker seg slike hjelpemidler. Dermed er det mer nærliggende å tro at hun ikke blir så glad for det.

Noen kan oppleve det som press om kjæresten kjøper sånne ting -spesielt om hun er ung og uerfaren. Hadde hun ønsket seg det hadde hun gitt tegn til det gjennom å si det eller å vise det på annen måte. Eller rett og slett kjøpt en selv, eller sendt kjæresten inn i butikken.

Ikke rart jeg finner det forsvarlig å påstå at disse jentene er riv ruskende gale, og burde vært bura inne.

Du har vel sett dem du? Det var de som sto utenfor Club 4 og skreik mens du feide Krågstad og Sasha, på bakrommet :)

Hysj..

Skulle ikke komme fram at det var meg det da..

;-)

Evig nyskjerrig

"Jeg ville ikke blitt glad for det, men jeg er jo nesten en Ottar-dame også da ;)"

Det er også en ting. Ottar-damer liker ikke dildoer.

Hvorfor ikke? Er ikke det det ultimate for jenter som "hater" menn?

du sier noe... hva gjør de da?

Undertrykker de sin egen seksualitet fordi de er redd for at en eller annen fyr skal utnytte de? :) hehe..

Jeg synes egentlig Ottar-jenter er litt..hmm.."ute å kjøre"..

Er vel egentlig veldig enig med deg og En_Mamma etter hvert som jeg tenker meg om.

Tror jeg skal ta det utenom bursdagen ja, og kanskje lufte emnet litt først. Som En_Mamma skriver så er det nok noe sant i at det er jeg som vil at hun skal ha en - og selv om det er godt ment så holder det jo ikke dersom hun ikke er interresert.

Du høres veldig fornuftig ut :)

Luft det forsiktig først, og så kan du eventuelt kjøpe en. Ikke kom med noe _du_ synes er en artig overraskelse, men som kan feiltolkes av henne du egentlig bare vil glede!

God bursdag, begge to :)

Tjaa.., i ditt resonnement så tar du det for gitt at alle jenter egentlig vil ha en dildo/vibrator, eller at de fleste jenter vil ha det. Jeg tror virkeligheten snarere er slik at det er mange flere jenter som ikke ønsker seg slike hjelpemidler. Dermed er det mer nærliggende å tro at hun ikke blir så glad for det.

Noen kan oppleve det som press om kjæresten kjøper sånne ting -spesielt om hun er ung og uerfaren. Hadde hun ønsket seg det hadde hun gitt tegn til det gjennom å si det eller å vise det på annen måte. Eller rett og slett kjøpt en selv, eller sendt kjæresten inn i butikken.

Du har selvsagt rett i at ikke alle vil ha det, men at ikke de fleste vil ha det finner jeg vanskelig å tro. Men da baserer jeg igjen mine meninger på personlige erfaringer, med jenter.

Jeg får trossalt inntrykk av at det er noe "alle" vil ha (bortsett fra de nevnte Ottargalningene, da...:) ).

Men nå kjenner fyren over kjæresten sin best, og han må da ha en viss formening om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...