Gå til innhold

Vibrator eller dildo som gave?

Anbefalte innlegg

La meg si det sånn: Nevnte gaveforslag står ikke på ønskelista mi. Derfor: Hadde nok blitt en smule perpleks. Menneh... hvis dildoen lå sammen med, tja, la oss si... *gruble*... en god bok eller etpar varme og stilige støvletter hadde det vel gått noenlunde greit likevel.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• tigertrollet

11

• -Riksklysa

9

• En_Mamma

5

He-he! Jeg var fremdeles tenåring da jeg en julaften, i påsyn av hele familien, åpnet en julegave fra en av bestevenninnene mine. Ut av papiret dukket det opp en gigantisk slangeagurk og en stor boks vaselin:-)

Jeg satt et øyeblikk og måpte, og mora mi fikk øye på hva jeg hadde fått. Da satte de i å gapskratte hele familien.

*Hmf!*

Men ellers tror jeg at jeg ville foretrukket å handle mine dildoer selv, eller iallefall i selskap med min kjære.

Å få det servert som en fullstendig overraskelse i gavepapir ville jeg muligens anta at en del jenter finner fornærmende. Vi har en lei tendes til å tolke ting litt annerledes og lese mellom linjene vi jenter, vet du:-)

Neida, det er bare du som er prippen, Zelig! :)

Men det er ofte vanskelig for unge damer å handle dildoer, derfor er det mulig hun blir veldig glad.

Jeg vært på kondomeriet, sett disse stakkars unge damene kjøpe seg en vibrator. De plukker den ut, ser seg til alle kanter, og rødsprengte i ansiktet som de er, går de med nervøse skritt mot kassen.

Og så spør dama bak disken, helt diskre: - Er det en gave? Hvorpå jentene, uten å nøle, nikker ja, puster lettet ut, får tilbake fargen i ansiktet, får sitt nye leketøy pakket inn, og forlater butikken, så glade for at jenta bak disken var sååå naiv at hun "trodde" det var en gave.

Ganske artig å se på. Sjekk det engang du er der :)

Poenget var uansett at hun kanskje vil bli veldig glad, fordi hun ikke tør å kjøpe det selv.

Jeg tror ikke du kjenner jenters sanne natur, SDD :-) Det er svært mange helt vanlige jenter som heller ville reagert slik jeg svarer i innlegget mitt over her.

Min måtte på service før jeg rakk å bruke den! Nedtur. Gjestene på festen klarte ikke la den være i fred, så den hadde kontaktfeil før jeg fikk testa den engang. Tingenes iboende faenskap, sier jeg bare. Grinete var jeg! :(

Hehe, når en dildo må på service, så er min umiddelbare tanke at HER SNAKKER VI DILDO!!! :)

Jeg tror ikke du kjenner jenters sanne natur, SDD :-) Det er svært mange helt vanlige jenter som heller ville reagert slik jeg svarer i innlegget mitt over her.

Det er ingen som kjenner jenters sanne natur! :)

Men jeg leste nå innlegget ditt, og jeg mente selvsagt ikke at han skulle gi henne den, få henne til å legge den under juletreet, for så at du skal åpne den i påsyn av hele slekta!

Det er bra humor, og noe jeg selv har vurdert å gjøre, men av en eller annen grunn har jeg aldri kommet så langt...

Det er bare litt over 2 mnd til jul :)

Hehe, når en dildo må på service, så er min umiddelbare tanke at HER SNAKKER VI DILDO!!! :)

Hehe, ja hadde det enda vært kilometerservice så...

Da snakker vi om investeringsobjekter med avskrivningstid, rustgaranti og oljeskift.. Selv om denne nok bør ha lengre levetid enn en pc og mindre enn en bil;)

Annonse

Hehe, ja hadde det enda vært kilometerservice så...

Da snakker vi om investeringsobjekter med avskrivningstid, rustgaranti og oljeskift.. Selv om denne nok bør ha lengre levetid enn en pc og mindre enn en bil;)

Tja... kjenner jeg deg rett så skal du vel være jævla fornøyd om den holder fram til jul :) Vil trossalt tro at den er relativt hyppig i bruk! :)

Men seriøst; har du sendt den til reparasjon?

Min måtte på service før jeg rakk å bruke den! Nedtur. Gjestene på festen klarte ikke la den være i fred, så den hadde kontaktfeil før jeg fikk testa den engang. Tingenes iboende faenskap, sier jeg bare. Grinete var jeg! :(

Var det en ekte ET da?

Var det en ekte ET da?

Det kan du banne på at det var! :-)

Det var jo min 30-års gave til meg selv. Det ble kontaktfeil på klittvibben oppdaget jeg etter at festen var over. Men det er jo 1års garanti, så jeg sendte den tilbake.

*stirrer på postkassa*

Hva med å prøve følgende først:

1 flaske champagne

rolige omgivelser

pyntet huset/leiligheten med blomster

Kulinarisk men enkel treretters med passende vin

behagelig musikk

behagelig samtale

behagelig stemning

stearinlys røkelse

Kanskje du finner ut at plastikkpinnen ikke er nødvendig likevel. Men kanskje det er en erkjennelse du helst ikke vil komme til, hva vet jeg.

Med vennlig

Tja... kjenner jeg deg rett så skal du vel være jævla fornøyd om den holder fram til jul :) Vil trossalt tro at den er relativt hyppig i bruk! :)

Men seriøst; har du sendt den til reparasjon?

Frekk???!

Jo, du har muligens rett, men det vet jeg ikke for jeg har jo ikke fått prøvd den!!!! *grmf*

Ja, den er sendt tilbake, men det er ett års garanti, så jeg regner med at jeg får ny:) *s*

Frekk???!

Jo, du har muligens rett, men det vet jeg ikke for jeg har jo ikke fått prøvd den!!!! *grmf*

Ja, den er sendt tilbake, men det er ett års garanti, så jeg regner med at jeg får ny:) *s*

Hehe... en dildo med ett års garanti! Da snakker vi dildo, ja! :)

Jeg møtte jo på en sånn, og jeg ble lettere skremt. Det må jeg bare innrømme!

Min teori er derfor at det var en av de mannlige gjestene som helt bevisst ødela den. Selvbildet til stakkaren ble trossalt knust av synet! :)

Det kan du banne på at det var! :-)

Det var jo min 30-års gave til meg selv. Det ble kontaktfeil på klittvibben oppdaget jeg etter at festen var over. Men det er jo 1års garanti, så jeg sendte den tilbake.

*stirrer på postkassa*

Bra det er garanti på den! :-)

Annonse

Hehe... en dildo med ett års garanti! Da snakker vi dildo, ja! :)

Jeg møtte jo på en sånn, og jeg ble lettere skremt. Det må jeg bare innrømme!

Min teori er derfor at det var en av de mannlige gjestene som helt bevisst ødela den. Selvbildet til stakkaren ble trossalt knust av synet! :)

Hvis du har sett en sånn(?) da skjønner du vel at teorien din sprekker.. det var jo klittvibben som gikk til h.. ikke perlende og det roterende hodet. For _det_ skjønner jeg at selv du kan bli målløs av;)

Hvis du har sett en sånn(?) da skjønner du vel at teorien din sprekker.. det var jo klittvibben som gikk til h.. ikke perlende og det roterende hodet. For _det_ skjønner jeg at selv du kan bli målløs av;)

Du har rett. Det var det roterende hodet jeg ble forvirret av. Prøvde med min, men det resulterte bare i opphovning og nyanser av blått.

Klittvibben var ingenting i forhold til min tunge, og størrelsen på dildoen var langt mindre enn min pikk. Så det eneste frustrerende var det snurrende hodet.

Men det var frusterende nok! :)

Velvel... bra de ikke har begynt å pierce dildoene enda. Da hadde jeg VIRKELIG blitt satt ut! :)

Det hadde blitt litt vankslig for meg. Bor du så nært da?

Ja, jeg bor i hovedstaden og mener de hadde kontaktadresse her.

En venninne av meg er ungdomsskolelærer og hun fortalte om en gang hun var med klassen sin på Kontoret for seksualopplysning (eller noe sånt) hvorpå elevene hadde stjålet med seg en dildo som de skulle lære å tre på kondomer.

Hun fikk synderen til å innrømme tyveriet og tvang han til å levere den tilbake.

Det var da den flaue femtenåringen sto midt i klasserommet med en vaiende silikondildo i handa og spurte tynt om han kunne få en pose å ha over den når han skulle ta bussen tilbake..

Da var det vanskelig som lærer å beholde maska visstnok:-)

Ja, jeg bor i hovedstaden og mener de hadde kontaktadresse her.

En venninne av meg er ungdomsskolelærer og hun fortalte om en gang hun var med klassen sin på Kontoret for seksualopplysning (eller noe sånt) hvorpå elevene hadde stjålet med seg en dildo som de skulle lære å tre på kondomer.

Hun fikk synderen til å innrømme tyveriet og tvang han til å levere den tilbake.

Det var da den flaue femtenåringen sto midt i klasserommet med en vaiende silikondildo i handa og spurte tynt om han kunne få en pose å ha over den når han skulle ta bussen tilbake..

Da var det vanskelig som lærer å beholde maska visstnok:-)

*LOL* Det hadde han godt av!

Du har rett. Det var det roterende hodet jeg ble forvirret av. Prøvde med min, men det resulterte bare i opphovning og nyanser av blått.

Klittvibben var ingenting i forhold til min tunge, og størrelsen på dildoen var langt mindre enn min pikk. Så det eneste frustrerende var det snurrende hodet.

Men det var frusterende nok! :)

Velvel... bra de ikke har begynt å pierce dildoene enda. Da hadde jeg VIRKELIG blitt satt ut! :)

Den dagen jeg ser en roterende penis -da blir JEG skremt!

Så du var ikke imponert over størrelsen? Der ser du: det er ikke størrelsen det kommer an på;)

Frekvensen på klittvibben er nok litt ensformig i forhold til ekte tunge, men frekvensen må være umennesklig!..?

Vil du påstå at du innehar en tre-trinns justering på din? *flire*

Piercing på vibratorer kunne det godt ha vært ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...