Gå til innhold

Vibrator eller dildo som gave?

Anbefalte innlegg

Den dagen jeg ser en roterende penis -da blir JEG skremt!

Så du var ikke imponert over størrelsen? Der ser du: det er ikke størrelsen det kommer an på;)

Frekvensen på klittvibben er nok litt ensformig i forhold til ekte tunge, men frekvensen må være umennesklig!..?

Vil du påstå at du innehar en tre-trinns justering på din? *flire*

Piercing på vibratorer kunne det godt ha vært ja:-)

Det er nok en viss hastighetsjustering på min også, men denne varieres noe mer etter skjønn enn hva denne dildoen vil prestere.

Joa, størrelsen på den var grei, den, og dildoen er vel noe tilnærmet gjennomsnittlig i forhold til penisstørrelse vil jeg tro :)

Jeg forstår at du blir skremt om du havner borti en roterende pikk engang, og personlig ville jeg da (ikke det at jeg havner borti pikker i det hele tatt...) fått Exorcisten viber :)

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• tigertrollet

11

• -Riksklysa

9

• En_Mamma

5

Det er nok en viss hastighetsjustering på min også, men denne varieres noe mer etter skjønn enn hva denne dildoen vil prestere.

Joa, størrelsen på den var grei, den, og dildoen er vel noe tilnærmet gjennomsnittlig i forhold til penisstørrelse vil jeg tro :)

Jeg forstår at du blir skremt om du havner borti en roterende pikk engang, og personlig ville jeg da (ikke det at jeg havner borti pikker i det hele tatt...) fått Exorcisten viber :)

Hehe, en ET eller noen annen vibrator vil nok neppe gjøre at menn behøver å føle seg truet..*s*

Så ille påvirket av silikonleketøy har vi vel ikke blitt håper jeg! Men man kan jo ha det litt morsomt da;)

Hehe, en ET eller noen annen vibrator vil nok neppe gjøre at menn behøver å føle seg truet..*s*

Så ille påvirket av silikonleketøy har vi vel ikke blitt håper jeg! Men man kan jo ha det litt morsomt da;)

Man må ha det morsomt, ja. Helt korrekt :)

Nei, jeg føler ikke slike leketøy som en trussel. Faktisk føler jeg fint lite som en trussel. Skal man tenke på trusler blir det for mye å tenke på, så da eliminerer man dem alle, og har det gøy med seg selv, med andre, med leketøy, og alt annet morsomt :)

Min måtte på service før jeg rakk å bruke den! Nedtur. Gjestene på festen klarte ikke la den være i fred, så den hadde kontaktfeil før jeg fikk testa den engang. Tingenes iboende faenskap, sier jeg bare. Grinete var jeg! :(

nu vel, anser det som en stor og dårlig spøk at du skylder på gjestene...

setter en knapp på at du i din iver over endelig å ha fått monsteret i hus, gikk så drastisk til verks at du rett og slett ødela ET selv...

ellers kan det jo selvsagt ha vært bissevovsen som i ren sjalusi tok repern på'n?!?

uansett, reklamasjon eller ikke, der kan du se, plastikkting holder ikke i lengden...

det positive er jo at du kan bruke garantien, det er vel det eneste som taler til den fordel, vi menn må jo kastes når vi er oppbrukt :-)

Gjest mislykket

Hva med å prøve følgende først:

1 flaske champagne

rolige omgivelser

pyntet huset/leiligheten med blomster

Kulinarisk men enkel treretters med passende vin

behagelig musikk

behagelig samtale

behagelig stemning

stearinlys røkelse

Kanskje du finner ut at plastikkpinnen ikke er nødvendig likevel. Men kanskje det er en erkjennelse du helst ikke vil komme til, hva vet jeg.

Med vennlig

...et ytterligere alternativ er jo selvsagt å gå til innkjøp av den nå efterhånden svært så omtalte "sjømansbrud" - garantert overraskelse, iallfall.

Annonse

nu vel, anser det som en stor og dårlig spøk at du skylder på gjestene...

setter en knapp på at du i din iver over endelig å ha fått monsteret i hus, gikk så drastisk til verks at du rett og slett ødela ET selv...

ellers kan det jo selvsagt ha vært bissevovsen som i ren sjalusi tok repern på'n?!?

uansett, reklamasjon eller ikke, der kan du se, plastikkting holder ikke i lengden...

det positive er jo at du kan bruke garantien, det er vel det eneste som taler til den fordel, vi menn må jo kastes når vi er oppbrukt :-)

Pføy! Jeg hadde jo spart den fram til festen -UBRUKT- nettopp fordi den skulle stå på gavebordet uten å dunste..

Fordelen med vibratorer må jo være at de alltid er klare når vi er klare, men den skjønnsmessige utførelsen av de seksuelle tjenestene har nok en mann mer å stille opp med...

;-)

Pføy! Jeg hadde jo spart den fram til festen -UBRUKT- nettopp fordi den skulle stå på gavebordet uten å dunste..

Fordelen med vibratorer må jo være at de alltid er klare når vi er klare, men den skjønnsmessige utførelsen av de seksuelle tjenestene har nok en mann mer å stille opp med...

;-)

:-)

du lurer ikke meg lille venn, ingen skal få meg til å tro at du ikke hadde prøvekjørt gummistakan nei...

men godt forsøk :-)

:-)

du lurer ikke meg lille venn, ingen skal få meg til å tro at du ikke hadde prøvekjørt gummistakan nei...

men godt forsøk :-)

Gummitrollet du liksom! *ler*

Skjønner at det er nytteløst å prøve å forklare at selv jeg ville følt meg ille berørt om den hadde stått på bordet _etter_ en prøvekjøringsrunde..

I rest my case....*s*

• 2 uker senere...

Annonse

Hvordan jeg hadde reagert på å få en dildo av mannen min avhenger av "forhistorien":

Hvis vi den siste tiden før gaveoverrekkelsen har hatt mye sex og/eller snakket mye om dette og/eller onani etc, da hadde det vært råkult!

Hvis han hadde dukket opp med en dildo i en periode hvor sexlivet var på bunn, f.eks. fordi vi hadde en baby som holdt oss (særlig meg) våkne om natten og etterlot svært lite overskudd til sex, da hadde jeg blitt dritsur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...