Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann...

Sitter her molefunken i kroppen,har vondt overalt og antageligvis feber.Prøvde med tre paracet med det hjalp ikke.

Skal på min 3 ul kontroll i morgen og antageligvis uthenting seinere i uka.

Har det noe innvirkning at jeg er syk?

Eller kan det være begynnelse på overstimulanse?(Trur ikke det selv da)

Kan noen gi meg et betryggende svar?

Hilsen en slapp

Fortsetter under...

Jeg vet ikke veldig mye om dette, men jeg tror ikke det har stor innvirkning.

Jeg opplevde det samme selv ved forsøk i -99, og jeg ble gravid. Jeg hadde prøvd å medisinere meg selv med paracet og solhatt, og det hjalp ikke så mye - men det kan i hvert fall ikke ha gjort så stor skade.

Om du er veldig usikker kan du vel se an utviklingen litt og spørre på klinikken hva de tror ?

Lykke til med forsøket!!!

Jeg vet ikke veldig mye om dette, men jeg tror ikke det har stor innvirkning.

Jeg opplevde det samme selv ved forsøk i -99, og jeg ble gravid. Jeg hadde prøvd å medisinere meg selv med paracet og solhatt, og det hjalp ikke så mye - men det kan i hvert fall ikke ha gjort så stor skade.

Om du er veldig usikker kan du vel se an utviklingen litt og spørre på klinikken hva de tror ?

Lykke til med forsøket!!!

Takk Agape!

Hørte av andre på FUB chat at det ikke var så lurt å bruke solhatt under forsøk?

Glemte å spørre de på sykehuset i dag....Men men..

Det går sikkert greit!

Takk for et positivt svar!

Takk Agape!

Hørte av andre på FUB chat at det ikke var så lurt å bruke solhatt under forsøk?

Glemte å spørre de på sykehuset i dag....Men men..

Det går sikkert greit!

Takk for et positivt svar!

Det jeg har hørt konkret om solhatt og negative bivirkninger er at mannen ikke bør bruke det før et forsøk fordi det visstnok kan ha negativ effekt på sædkvaliteten. Ellers er det vel med solhatt som med de fleste naturmedisiner; det finnes ikke så mye dokumentasjon, verken på virkningsmekanismer eller bivirkninger, og derfor er det tryggest å være forsiktig.

Jeg brukte solhatten i moderate doser i 2-3 dager fram til uttaksdagen, etter det tok jeg ingenting. Og i mitt tilfelle gikk det i hvertfall bra!

Når det gjelder småinfeksjoner generelt finnes det de som vil ha det til at dette er positivt for ivf-forsøk, fordi kroppens immunforsvar blir midlertidig nedsatt. Dette kan i teorien gi større muligheter for det befruktede egget (som i prinsippet er et fremmedlegeme for kvinnens kropp) til å feste seg.

Jeg har hørt at en i enkelte tilfeller, der egget ikke fester seg til tross for at alle forhold er perfekte, setter kvinnen på medisiner som skal senke immunforsvaret hennes...!

Lykke til uansett, Raija - krysser fingrene for at dette skal gå din veg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...