Pappa Bjørn Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 *klapper og nikker enig* ....og føyer til bakte poteter, mer sjokolade, potetgull, mer cola og litt te. :-) Plommer, pultost og snus! Nei, det var feberfantasi igjen.*L* 0 Siter
Carlina Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Pføy! Da vet ikke du hva klaging er asså..*s* Nei, jeg har ikke mye å klage for gitt. Verden smiler til meg ...og jeg viser fingern tilbake;) Ha en strålende natt.. Så forresten at du hadde orgasmekurs forrige dagen på sexforumet -riktig så åpenhjertelig og detaljert... *flirer* Høh...sånt noe tar vi ikke opp i etterkant...jeg begynner å bli alt for ærlig og personlig her inne...det må jo bare gå galt en dag.. =o) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Æsj alkohol hørtes ikke godt ut i dag nei.....Du får prøve horny thougts da sjø....*s* Nei huff. Sll den sexen tar snart knekken på meg. Jeg vil helst kose sofa jeg.*L* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 Nei, det var ikke orgasmekurs. Jeg postet matoppskrifter jeg........*ler* Ugh. Ikke bland mat inn i den der greia er du grei!! Jøssenavn. *s* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 Høh...sånt noe tar vi ikke opp i etterkant...jeg begynner å bli alt for ærlig og personlig her inne...det må jo bare gå galt en dag.. =o) Neida, det er allerede glemt Carlina. Ikke bekymre deg.... *noterer* Da har vi noe å snakke om når vi skal på fest, hehe:) 0 Siter
Carlina Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Nei huff. Sll den sexen tar snart knekken på meg. Jeg vil helst kose sofa jeg.*L* He he...jo kan vel forstå det opi all din sykhet at sofa'n er elsklingen for tiden.. 0 Siter
Carlina Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Neida, det er allerede glemt Carlina. Ikke bekymre deg.... *noterer* Da har vi noe å snakke om når vi skal på fest, hehe:) Ja vi har jo det...) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 Plommer, pultost og snus! Nei, det var feberfantasi igjen.*L* Faen, altså. Ikke pultost. Jeg gjør oppmerksom på at jeg også er preget av en fuktig natt med fargerike drinker.. Ugh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.