minima Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg er blitt 30, fikk ny type i sommer etter å ha avsluttet et langt samboerforhold og føler at det har åpnet seg en helt ny verden seksuelt for meg. Herlig! Men....... jeg har inntrykk av at det for tiden er en mote å snakke om seksuallivet nesten hvor man enn er i hverdagen ; på jobb, i vennekretsen, ute på by'n eller hvor det nå skal være. Det virker som om det er et must å eksperimentere seksuelt og at det ikke leenger er noe tabu, men at det er *kjedelig* og *umoderne* om du ikke følger denne trenden. Da tenker jeg spesielt på forskjellige typer sexleketøy, analt samleie, barbering, osv. Typen min er også opptatt av dette, og jeg har nå i de siste månedene fått en forståelse for at disse nevnte tingene er heeeelt normalt og det føles som om *alle* gjør det. Jeg tenker nå at det sexlivet jeg hadde med min ex-samboer egentlig var uhyre kjedelig i forhold til *trendene* innenfor området sex. Når jeg ikke hadde prøvd noe av de tingene jeg nevnte over her, ikke vært i nærheten av å tenke tanken en gang, betyr det at jeg er *gammel* og eller lite opplyst? Har en anelse om at det spesielt er unge kvinner som er opptatt av barbering og å *gjøre alt* i senga for å tilfredsstille mannen. Eller er jeg gammeldags i tankegangen og helt ute å kjøre? Har det kanskje egentlig alltid vært slik, men at før snakket man overhodet ikke om det? Jeg er bare redd for at sånn som samfunnet har forandret seg, stiller det også mer krav til oss på soverommet og det er neppe så positivt? Ingen vil vel være dårligere enn andre, spseielt ikke i forhold til kjærestens tidligere partnere. Helt automatisk føler jeg et snev av press fra typen min om at visse ting *bør* jeg like og gjøre, fordi andre har gjort det og det var jo så utrolig flott. Jeg ønsker ikke å være gammeldags eller vrang bare av den grunn, mye av det høres interessant ut, men hvorfor føler jeg meg også *presset* av resten av samfunnet? Siden *alle andre* gjør det, må jo jeg også......... Ja, sex skal jo være morsomt og interessant, men hvor går grensen når vi setter oss høyere og høyere mål eller føler oss *presset* uten å egentlig direkte bli det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77878-gammel-eller-lite-opplyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 De jentene som eksprimenterer og gjør "trendy" ting i sengen, gjør det nok ikke bare for typen. Og sikkert heller ikke for å kunne skryte av det på lunsjen dagen etterpå. Men siden det har blitt mindre tabulagt kanskje flere tør å gjøre det og snakke om det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77878-gammel-eller-lite-opplyst/#findComment-401817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.