Gjest Dipsey Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Heisann! Hvordan går det med deg? Håper og krysser alt for at du har det bra! Vi har liksom fått vinter nå her vi!! jada, og jeg som ikke har vinterdekk på bilen min! Gleder meg til lørdag for da er jeg endelig i gang igjen, så jeg håper at jeg til jul får en gledelig nyhet og høytid. Men om det skulle vise seg å bli anderledes, så håper jeg at jeg ikke lar det legge en demper på stemningen likevel! Siden jeg er født i skyttens tegn, har jeg tenkt over at vi må jo ha stjernene med oss denne gangen....eller hva tror du... ) Vel, tenkte jeg ville høre hvordan du har det, og om du kanskje har beveget deg over i et nytt forum og glemt oss strevere... hehe!! Kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77884-aviva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hei Dipsey! jo takk nå går alt så mye bedre! humøret er på topp og jeg begynner virkelig å tro på at dette skal gå bra. men tiden går så sakte så sakte. er 13 uker på vei til lørdag. og da skal du begynne på ny spray..var det ikke sånn.. du høres så positiv og fin ut og ikke gir opp i det hele tatt! er sikker på at det lykkes for deg!! en ting er sikkert hadde jeg vunnet et par millioner hadde jeg garantert donert endel til forskning på dette området. er faktisk mer opptatt ev ufrivillig barnløshet nå enn jeg var før da jeg sleit. veit så altfor godt at bak alle tallene så skjuler det seg brennende håp og ønsker, og det å ikke kunne bli gravid er jeg sikker på eren "livslang sorg" for mange mennesker. men nei jeg er ikke mye på gravideforum. er stort sett kun her inne jeg leser. er mer opptatt av om dere får det til enn å lese om de voksende magene som popper fram. er jo en av dem, men samtidig mest en av dere. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77884-aviva/#findComment-404579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.