Gå til innhold

Geogafisk tunge

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth 25

Jeg er ganske sikker paa at jeg har faatt geografisk tunge. Dette plager meg ganske mye, da jeg faar daarlig aande, og trekker meg unna i sosiale sammenhenger. Ser for meg et liv i ensomhet... Det er ikke saa ille, hadde det ikke vaert for den daarlige aanden. Er det noen mulighet aa lindre denne knudrete tungen, som trekker til seg bakterier? Er villig til aa etse det bort med syre, dersom det lar seg gjoere!

Noen andre med slik tunge der ute, som oensker aa dele sine erfaringer? Tar det alltid mange aar aa bli kvitt? Finnes det noen spesialister det er mulig aa gaa til? Noe kosttilskudd som kan vaere lindernde? Alt av svar tas imot med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77932-geogafisk-tunge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...