Gå til innhold

forskjellen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• Carlina

8

• vin

5

• tigertrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sfrustrert

Det var merkelig.

Blir du virkelig tiltrukket av deres yrke?

Det er helt sant ja! Jeg har lurt litt på det hele selv og kommet fram til at de er dagens brannmenn, når vi står fast på jobben så kommer de som noen reddende engler. Og står fast - det gjør vi jo, titt og ofte. ;-)

Også har de kunnskaper jeg forsøker å tilegne meg.

I min tid med data på jobben har vi hatt fem forskjellige, og jeg har falt for alle fem! Det er merkelig. Og du - jeg er ikke noen fjortis, jeg er over 40 år! Nå var nå fire av dem bare sånn helt overfladisk, men han ene har virkelig gjort noe med meg! Og han er gift, sukk, så her er det fingrene av fatet!

Flaut men sant!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77960-forskjellen/page/3/#findComment-404236
Del på andre sider

Hehe....ikke helt.

I sommer var det noen fjortiser som plystra på meg og sa :"Se på DEN dama".....med etterfølgende : "Men hu va litt gammal" *s*

Det er litt stilig med 2 dagers skjegg , hvis du er typen som passer det ;o)

Jeg er ikke typen som passer til det, og har nå 1.5 ukers sjegg, noe som for de fleste andre tilsier 3-dagers :)

Pleier bare å shave meg i helgene, eventuelt før jeg skal noe hvor man må se presentabel ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77960-forskjellen/page/3/#findComment-404261
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...