Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har spurt om dette før, prøver igjen.Ønsker særlig svar fra dere jenter...;)

Er sammen med ei jente på 24 ( er selv 23).Problemet er rett og slett at hun ikke får orgasme når vi har sex sammen-uansett om det er snakk om oralsex eller ikke.Kan slikke henne i en time i strekk uten at hun når toppen. Hun har faktisk aldri kommet når hun har sex med en annen.Vi har snakket åpent om dette, og hun veit ikke hva som er grunnen, siden hun kommer når hun er alene.Er hun alene kan hun komme bare av å stramme muskler i underlivet - uten noen form før berøring.

Hun sier at hun aldri har blitt bedre stimulert med en mann enn med meg,men toppen mangler - noe som sliter på henne - og faktisk mest på meg, siden det aldri har vært noe problem at andre damer jeg har vært med ikke har kommet og at det er veldig viktig for meg at også hun har det godt..

Så til dere der ute: Har dere noen tips eller råd å komme med til meg/oss?! Hadde satt stor pris på svar.....

Fortsetter under...

Selv om jenta di ikke får orgasme betyr ikke det at hun ikke har det bra! Det er et relativt vanlig problem å ikke oppnå orgasme kun ved penetrering av penis i vagina.

Mange får det imidlertid til ved stimuli av klitoris under samleie ved hjelp av fingre eller leketøy (f.eks. vibrator).

Hun får altså orgasme lett alene men ikke sammen med deg.

Har hun prøvd å onanere i ditt påsyn? Tør hun det?

Det kan sitte en pitteliten sperre i hodet hennes som gjør at hun ikke får til å gjøre det sammen med deg.

Skulle tro at første skritt er at hun på en eller annen måte oppnår orgasme på egenhånd, men sammen med deg. Enten at hun "hjelper til" under samleie, oralsex eller kanskje helst onanerer foran deg (da det er dette hun gjør for å få det til alene).

Hun vet hva som skal til -det er ikke lett å være mann og vite de helt personlige lystknappene hver enkel jente besitter..

Dessuten er det vår egen oppgave å sørge for orgasmen -det er noe vi må sørge for å få selv, ikke forlange å få av mannen..

Kanskje hun bare må passere "toppen" en gang før det løsner litt også under oralsex og samleie.

Lykke til -og du; ikke stress

:-)

Jeg får aldri orgasme dersom det blir en stressa situasjon. Det er jo mulig at det blir litt stressa mellom dere om den orgasmen der. Ikke gi deg, lek og utforsk, og få henne til å fortelle deg hva hun liker.

Skaff dere noen hjelpemidler, sånn som en vibrator. Kanskje det gir en ekstra piff!?

Men for all del ikke lag noe stress rundt den manglende orgasmen. Jeg knyter meg i allefall ekstra dersom orgasmen blir et "maratonløp", og da er det vanskelig å oppnå den.

Vil svare det samme som tigertrollet... Kan være en sperre i hodet hennes som gjør at hun ikke kommer med noen. Hvis du får se på når hun klarer det selv og tar opp tråden derfra ??? En kvinnelig orgasme er like mye psykisk som fysisk, så selv om det er aldri så godt og du er aldri så flink, kan hun bestemme seg for å ikke gå. Har hatt en slik sperre selv. Har med å være trygg på seg selv sammen med andre. Ikke være redd for den andres reaksjon når en selv har det godt. Regner med dere er rimelig trygge på hverandre, men det kan være rester av noe der enda. Har dere prøvd analt??? Test ut med en finger og etterhvert penis (glidemiddel er et must!) og masser klitten etterhvert samtidig... Jeg får vanvittige orgasmer av det, og de klarer jeg ikke å stoppe psykisk. Kanskje det kan være bryteren??? Ikke alle er fortrolige med analsex, men hvis dere er: prøv det !!!!

Lykke til !!!

Vil svare det samme som tigertrollet... Kan være en sperre i hodet hennes som gjør at hun ikke kommer med noen. Hvis du får se på når hun klarer det selv og tar opp tråden derfra ??? En kvinnelig orgasme er like mye psykisk som fysisk, så selv om det er aldri så godt og du er aldri så flink, kan hun bestemme seg for å ikke gå. Har hatt en slik sperre selv. Har med å være trygg på seg selv sammen med andre. Ikke være redd for den andres reaksjon når en selv har det godt. Regner med dere er rimelig trygge på hverandre, men det kan være rester av noe der enda. Har dere prøvd analt??? Test ut med en finger og etterhvert penis (glidemiddel er et must!) og masser klitten etterhvert samtidig... Jeg får vanvittige orgasmer av det, og de klarer jeg ikke å stoppe psykisk. Kanskje det kan være bryteren??? Ikke alle er fortrolige med analsex, men hvis dere er: prøv det !!!!

Lykke til !!!

Takk til dere alle for gode tips og råd...;)!!

Når det gjelder det du skrev BB32 ( om analsex ) tror jeg at vi elegant hooper over, da dette er noe dama ABSOLUTT ikke liker...;) Å da presser ikke jeg på.

Men det du og Tigertrollet sier om at det finnes en eller annen mental sperre for jenta mi når det kommer til å få orgasme sammen med en gutt,det tror jeg kan stemme..!! Selv om hun selv sier at hun ikke tror det er tilfelle, og at det i alle fall ikke er bevisst.

Nå her vi jo ikke vært sammen mer enn 4 mnd, så det5 kan jo være at hun ennå ikke tør åpne seg helt opp for meg. Men tror faktisk ikke det er tilfelle! Hun har vært samboer i 3 år tidligere, og hun kom ikke sammen med ham heller..

Du sier du hadde dette problemet selv tidligere!? Får jeg lov å spørre hva du gjorde for å "overvinne" denne sperra?!? Eventuelt hva jeg kan gjøre?Hun sier nemlig at den oralsexen jeg gir henne er den beste hun har hatt, og at det jeg gjør er topp..

Tror hun kvier seg litt for å onanere framfor meg - i alle fall foreløpig...

Er veldig glad i jenta, og betyr så vanvittig mye for meg at hun skal ha samme gleden ved sex som det jeg har....

På forhånd takk....

Når det gjelder det du skrev BB32 ( om analsex ) tror jeg at vi elegant hooper over, da dette er noe dama ABSOLUTT ikke liker...;) Å da presser ikke jeg på.

Men det du og Tigertrollet sier om at det finnes en eller annen mental sperre for jenta mi når det kommer til å få orgasme sammen med en gutt,det tror jeg kan stemme..!! Selv om hun selv sier at hun ikke tror det er tilfelle, og at det i alle fall ikke er bevisst.

Nå her vi jo ikke vært sammen mer enn 4 mnd, så det5 kan jo være at hun ennå ikke tør åpne seg helt opp for meg. Men tror faktisk ikke det er tilfelle! Hun har vært samboer i 3 år tidligere, og hun kom ikke sammen med ham heller..

Du sier du hadde dette problemet selv tidligere!? Får jeg lov å spørre hva du gjorde for å "overvinne" denne sperra?!? Eventuelt hva jeg kan gjøre?Hun sier nemlig at den oralsexen jeg gir henne er den beste hun har hatt, og at det jeg gjør er topp..

Er veldig glad i jenta, og betyr så vanvittig mye for meg at hun skal ha samme gleden ved sex som det jeg har....

På forhånd takk....

Hvis hun kvier seg for å onanere i ditt nærvær er det temmelig sikkert at hun har en sperre -ubevisst eller bevisst..

Da slapper hun ikke like godt av som når hun er alene.

Du skjønner vel selv nå hva dere må jobbe med; hun må bli enda friere, slappe av og bli trygg på seg selv i ditt nærvær.

Kanskje en drink før sexen er nok til å komme over på "gi blaffen-stadiet" hvor hun slapper av?..

Annonse

På forhånd takk....

Vanskelig å si hva som hjalp for meg.... tok faktisk veldig langt tid... det har med trygghet å gjøre... og ikke særlig mye du kan gjøre annet enn å ta alle hennes reaksjoner med respekt og forståelse. Ikke alle som takler det med analsex... skjønner det. Men hva med leketøy? Vibrator og sånt. Hvis dere begge er fortrolige med sånt, vil summen av alt dere gjør SAMMEN være med på å gjøre henne mer trygg. Viktig å ikke gå lengre enn du vet hun vil. Må ikke gå for fort fram, kan sette sexlivet tilbake kraftig. Har dere prøvd den kremen de skriver om i et av forumene? Den er visst bra for henne. Lurer på å prøve den selv... Skal komme med et forslag nå som dere garantert ikke vil benytte dere av, men som gjør mine topper vanvittig bra, lange, heftige og intense:

piercing av vitale kroppsdeler.. Hudfolden over klitten f.eks på henne.... Da er det nesten unulig å ikke gå så det jomer.......

Hadde samme problem selv. Selv fikk jeg orgasme uten problemer (var riktig nok 19 før jeg fikk det til), men med engang kjæresten min skulle prøve gikk det ikke. Det var godt i 1 min, så begynte jeg å se på klokka og tenke "herregud, dette går aldri... stakkar fyr han blir jo lei av dette"

Så låste det seg fullstendig i meg, og det ble bare om og gjøre å få orgasme. Med den innstillingen var det klart at det aldri gikk.

Løsningen for oss kom helt tilfeldig. Vi så på tv og han begynte å stryke meg utpå buksene. Etterhvert flyttet jeg hånden innenfor, ikke for å få orgasme, men fordi det var godt.. Alt mens jeg så på tv og ikke egentlig tenkte over at jeg skulle oppnå noe. Det var simpelthen bare kos.

Og da plutselig

Hadde samme problem selv. Selv fikk jeg orgasme uten problemer (var riktig nok 19 før jeg fikk det til), men med engang kjæresten min skulle prøve gikk det ikke. Det var godt i 1 min, så begynte jeg å se på klokka og tenke "herregud, dette går aldri... stakkar fyr han blir jo lei av dette"

Så låste det seg fullstendig i meg, og det ble bare om og gjøre å få orgasme. Med den innstillingen var det klart at det aldri gikk.

Løsningen for oss kom helt tilfeldig. Vi så på tv og han begynte å stryke meg utpå buksene. Etterhvert flyttet jeg hånden innenfor, ikke for å få orgasme, men fordi det var godt.. Alt mens jeg så på tv og ikke egentlig tenkte over at jeg skulle oppnå noe. Det var simpelthen bare kos.

Og da plutselig

Var absolutt ikke for seint å svare på innlegget nei...;) Alle svar mottas med takk..(",)

Tror det kan være noe av det samme jenta mi sliter med som du gjorde.. At hun/vi fokuserer for mye på den manglende orgasmen hennes, og når dette er så sterkt i fokus, er det nok nesten umulig for henne å komme skulle jeg tro..! Vet at hun av og til har det som du hadde det - at det er godt for henne i begynnelsen, men at det stopper opp etter hvert og hun begynner å se på klokken i stedet. Som hun selv sier: "Det er godt i begynnelsen, men etter hvert blir jeg lei. Jeg vet jo at jeg aldri kommer uansett.....!!"

Klart at med den holdningen blir det jo vanskelig.

Et lite spørsmål til deg KABAM: Etter at du kom sammen med typen for første gang, var da problemet løst for alltid?!? Har du kanskje noen konkrete råd til oss, etter som du har opplevd AKKURAT det samme selv?!? Vi har i alle fall begynt å snakke om problemet - -har ikke vært sammen mer enn 4 mnd. Er jo en start i alle fall...

På forhånd takk.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...