SierDuDet Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Sorry, jeg sa feil i stad når jeg snakket om "de to i Norge som fortsatt har langt hår". De er tre! http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=24&item=237808 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 at du vil skjemme oss ut ved å sitte sånn foran en kinomategraf, SierDuDet! *KORSER SEG* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Skrevet 21. oktober 2002 at du vil skjemme oss ut ved å sitte sånn foran en kinomategraf, SierDuDet! *KORSER SEG* Det verste er at det faktisk er folk som ligger ute, i denne kulda, i flere uker for å få en jævla billett. Man får da for helvete billetter til denne forestillingen selv uten å ligge i telt.... 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Det verste er at det faktisk er folk som ligger ute, i denne kulda, i flere uker for å få en jævla billett. Man får da for helvete billetter til denne forestillingen selv uten å ligge i telt.... Ja, eller man kan rett og slett drite i det! :-) Forbaska drittfilm :-) 0 Siter
tonie Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Fire! Tror ikke han der i Dance with a stranger har klippet seg ennå. Og hvordan går det så med det hårproblemet ditt? Hmm...:-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Skrevet 21. oktober 2002 Fire! Tror ikke han der i Dance with a stranger har klippet seg ennå. Og hvordan går det så med det hårproblemet ditt? Hmm...:-) Jeg har nettopp skrevet et utdypende svar på åpent 0 Siter
tonie Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har nettopp skrevet et utdypende svar på åpent Hehe, du er et svimehue, vet du det? Godt å høre at du er like hel da, ditt spetakkel:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Jaha? *meeeget skeivt blikk* >/-I 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Skrevet 22. oktober 2002 Jaha? *meeeget skeivt blikk* >/-I Neida, du skal kanskje ikke sammenlignes med idioter som står ute i kulda i en uke, for å få en jævla billett som vi andre vet at vi kan få ved et par tastetrykk på nettet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.