Gå til innhold

hjelpen er her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som hadde et egentilpasset regneark med tilhørende grafer og kakediagrammer som også sammenlignet dem på aktuelle områder....

Skrevet

Jeg kom ikke inn på linken, men er det den om å holde orden på sine ekser?

Isåfall har jeg selvsagt allerede opprettet et progam i Power Point, hvor jeg har bilder av hver enkelt, navn, telefonnummer, bh-størrelse, favorittstillinger, hvor lang tid den enkelte bruker på å gi meg en avsugning, hvor godt de smaker, våthetskoeffisienten, ja/nei til analsex, ass to mouth-koeffisientent, og en rekke andre mer eller mindre viktige takter.

Jeg har også en del avslørende bilder her, samt en videofilm.

Tanya1365380060
Skrevet

Jeg kom ikke inn på linken, men er det den om å holde orden på sine ekser?

Isåfall har jeg selvsagt allerede opprettet et progam i Power Point, hvor jeg har bilder av hver enkelt, navn, telefonnummer, bh-størrelse, favorittstillinger, hvor lang tid den enkelte bruker på å gi meg en avsugning, hvor godt de smaker, våthetskoeffisienten, ja/nei til analsex, ass to mouth-koeffisientent, og en rekke andre mer eller mindre viktige takter.

Jeg har også en del avslørende bilder her, samt en videofilm.

..og dermed røyk sjansene dine til å få noen kjæresteemne i fremtiden, på DOL ihvertfall..;)

Skrevet

..og dermed røyk sjansene dine til å få noen kjæresteemne i fremtiden, på DOL ihvertfall..;)

Faen, og jeg som allerede har vurdert å sjenke deg full, dytte i deg noen rypper, ta deg med hjem og lage film...

Da er jeg vel avslørt...:)

Tanya1365380060
Skrevet

Faen, og jeg som allerede har vurdert å sjenke deg full, dytte i deg noen rypper, ta deg med hjem og lage film...

Da er jeg vel avslørt...:)

Ja, det kan du nok bare glemme nå ja! ;)

Skrevet

Ja, det kan du nok bare glemme nå ja! ;)

Fuck, altså :)

Tanya1365380060
Skrevet

Fuck, altså :)

Ja, der gikk du glipp av noe!

Er nemlig en kløpper til å lage film...*blunker forførende* men ikke med folk som har planer om å sjenke meg for deretter å dra meg med hjem ;)

Vel vel, your loss!

Skrevet

Ja, der gikk du glipp av noe!

Er nemlig en kløpper til å lage film...*blunker forførende* men ikke med folk som har planer om å sjenke meg for deretter å dra meg med hjem ;)

Vel vel, your loss!

Oki, jeg lover ikke å gjøre det!

Let's snurre film! ;)

Tanya1365380060
Skrevet

Oki, jeg lover ikke å gjøre det!

Let's snurre film! ;)

Skal tenke på det..;)

I mellomtiden så får du nok nøye deg med de mange DVDene dine, selv om de ikke på langt nær kan måle seg med de jeg lager...*erter*

;)

Skrevet

Skal tenke på det..;)

I mellomtiden så får du nok nøye deg med de mange DVDene dine, selv om de ikke på langt nær kan måle seg med de jeg lager...*erter*

;)

Det kan vi jo finne ut etterhvert :)

Tanya1365380060
Skrevet

Det kan vi jo finne ut etterhvert :)

Hehe..kanskje det kanskje..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...