Gå til innhold

Anbefalte innlegg

å være gravid. Det er liksom ikke til å tro. Har fått formaninger av min kjære, mamman min og gode venninner som har fulgt meg gjennom dette om å ta det med ro. Det gjør jeg også, bortsett fra at jeg har sneket meg til å vaske litt i huset i dag. Jeg passer ikke til å sitte helt i ro!Jeg er jo nesten blitt "normal" i forhold til hvordan jeg hadde det før jeg testet. Da var nervene i helspenn, konsentrasjonen borte på jobben og dobesøkene mange. Nå er jeg bare rolig og har stor tro på at det skal gå bra. Er egenlig litt forundret over at jeg ikke er stresset for at det skal gå galt i og med at vi har mistet i fjor. Men det er bare godt at jeg har denne gode roen inni meg. Gleder meg til ul i uke 7. Det mest spennende er å se om det er en eller to der inne. Har merket at jeg av og til stikker hånden innom bukselinningen for å legge en beskyttende hånd på magen min. Det er kanskje ikke så rart når man lykkes etter fire år.

Jeg ønsker dere alle så inderlig lykke til uansett hvor dere er i prosessen. Håper flest mulig kommer etter! Svisj - der føk mengder av blått støv over det ganske land.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78001-s%C3%A5-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litenli

Gratulerer ...! Det er så koselig å lese at det går bra til slutt... :)

Trenger å lese slike ting her jeg går og psyker meg opp til spraystart ..hormoner.. egguthentinger osv osv. :)

Har akkurat vært inne på siden til Slottet også og gratulert Märtha & Ari :)

Lykke til videre Vanmann - gleder meg til å lese når du har vært på UL !

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78001-s%C3%A5-rart/#findComment-402323
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gratulerer ...! Det er så koselig å lese at det går bra til slutt... :)

Trenger å lese slike ting her jeg går og psyker meg opp til spraystart ..hormoner.. egguthentinger osv osv. :)

Har akkurat vært inne på siden til Slottet også og gratulert Märtha & Ari :)

Lykke til videre Vanmann - gleder meg til å lese når du har vært på UL !

Klem fra

Hei

Ord blir tomme i sådanne stunder. Jeg forstår dere så veldig godt at dere blir tomme og at kanskje livet føles helt for j... men for all del TA VARE PÅ HVERANDRE!!!

Jeg sitter her med en klump i magen (en redselklump), for vi fikk vel småblødninger på samme dag, gjorde vi ikke? Nå sitter jeg her og tenker, dette kan likegodt skje meg i kevld som i morgen. Men likevel fysjer jeg bort de tankene.

Jeg håper for all del at dere ikke gir opp, men etter å ha fått dette nok en gang på avstand, så ser dere kanskje at det er verdt et nytt forsøk?

Jeg håper det vil gå bra for dere etterhvert, og husk at kjærlighet gjør sterk.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78001-s%C3%A5-rart/#findComment-417918
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...