Gå til innhold

Nå flytter jeg fra han!

Anbefalte innlegg

Fordi han ikke hører på meg! Jeg har sagt at han ikke får lov til å snakke med henne i tide og utide, og slett ikke når vi er ute og skal kjøpe sengtøy!

Sånn er det med den saken!

Hvorfor er du så sjalu? Hvilken rolle spiller det at dere er ute og kjøper sengetøy fremfor og stå i matvarebutikken? Hva er grunnen til at du har sagt til han at han ikke får lov til å snakke med henne? JEG forstår ingen verdens ting og ser på andre innlegg at de forstår deg ikke heller.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lottemor1365380387

5

• thinkerbell

4

• MsSophie

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg syter ikke, jeg har sagt til han minst hundre ganger at hvis han ikke kutter ut kontakten med eksen så gidder jeg ikke mer. Hun ringer støtt og stadig, selvfølgelig sier han det er for å diskutere sønnen, men det tror jeg ikke på.

Så nå er det nok, dette gidder jeg ikke mer. Når han engang kommer ut fra soverommet hvor han ligger og sturer så er jeg borte. Og det har han godt av!

"Og det har han godt av!"

Helt enig. Det vil sikkert være veldig godt for ham.

;-)

Annonse

Oioioi! Dette er noe av det verste jeg har hørt! Snakket han med eksen? Fyttirakkern, du har min fulle støtte. Dette er nesten på linje med å ha trekant med søstra og bikkja si på samme tid! For en tosk! Nei, han er ikke noe å samle på!

www.dutrengervirkelighjelp.com

Oioioi! Dette er noe av det verste jeg har hørt! Snakket han med eksen? Fyttirakkern, du har min fulle støtte. Dette er nesten på linje med å ha trekant med søstra og bikkja si på samme tid! For en tosk! Nei, han er ikke noe å samle på!

Hehehe!

lys1365380396

Nei, det var ikke utsolgt men da gadd ikke jeg lenger! Får være måte på hvor tålmodig han forventer at jeg skal være.

Må være gøy å finne på crazy'e historier når så mange går på limpinnen!?

JEG nekter rett og slett å tro at dette er en sann historie!!!!!!!!!

leste hele tråden og velger å tro at dette i bun og grunn var en stor spøk, hele innlegget altså...

dersom ikke, ja da er du den største planta jeg har hørt om i hele mitt syndige liv... og om han er aldri så redd, så må han jo nødvendigvis ha det bedre uten en fjott som deg...

tenke seg til, ikke få snakke med eksen, ikke få danse med andre enn deg, ikke få ditt og ikke få datt...

lurer på hvordan dine unger vil ha/få det jeg?

følgende senario: mamma, kan jeg få lov til å leke med truls?

NEI, og gjør du det kaster jeg deg ut, selv om du bare 4 år...

jippi, du er nok en koselig dame innerst inne...

Annonse

leste hele tråden og velger å tro at dette i bun og grunn var en stor spøk, hele innlegget altså...

dersom ikke, ja da er du den største planta jeg har hørt om i hele mitt syndige liv... og om han er aldri så redd, så må han jo nødvendigvis ha det bedre uten en fjott som deg...

tenke seg til, ikke få snakke med eksen, ikke få danse med andre enn deg, ikke få ditt og ikke få datt...

lurer på hvordan dine unger vil ha/få det jeg?

følgende senario: mamma, kan jeg få lov til å leke med truls?

NEI, og gjør du det kaster jeg deg ut, selv om du bare 4 år...

jippi, du er nok en koselig dame innerst inne...

Tsk. Skjønner du ikke at det er SDD som er på ferde? Han kjeder seg...

Gjest bitchen

Gavner han?? Tror du det er derfor han ligger inne på soverommet og sturer? Han er dritredd nå, og det har han god grunn til. Når han ikke hører på meg så får han ha det så godt!

Skulle likt å se trynet hans når han står opp og ser at alle sakene mine er borte.

Grrr. sist vi var ute danset han med en annen også. Ulydige menn er noe herk!

Om dette er seriøst har jeg en ting å si: Du er en psyko, kontrollerende kjerring, og han bør kaste deg ut fluksens!

SELVSAGT skal han kunne ha kontakt med eksdama, mor til hans barn. Lik det eller ei: Hun vil alltid være en del av hans liv. Om du ikke er voksen og moden nok til å takle dette - så forsvinn!

Gjest fly forbanna

Takk for støtten, det er så godt å finne forståelse hos sine medmennesker.

PS: Jeg fikk ikke linken din til å virke.

Gjest ikke undertegnet

Jeg tror nok du blir nødt til å finne deg i at han har en del kontakt med sin x siden de har et barn sammen.På samme tid er det forståelig at du føler som du gjør. Han du er sammen med har elsket x kona sin en gang og da er det ikke rart om du blir bekymret for at han skal bli glad i henne igjen. Hva om så skulle skje? Bare du vet hvordan det vil føles for deg.

Det beste er nok best å bli gift med en som ikke har barn fra før eller å få være hans første kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...