Gå til innhold

Nå flytter jeg fra han!

Anbefalte innlegg

Gjest fly foranna

Om dette er seriøst har jeg en ting å si: Du er en psyko, kontrollerende kjerring, og han bør kaste deg ut fluksens!

SELVSAGT skal han kunne ha kontakt med eksdama, mor til hans barn. Lik det eller ei: Hun vil alltid være en del av hans liv. Om du ikke er voksen og moden nok til å takle dette - så forsvinn!

Han behøver ikke å kaste meg ut, jeg flytter frivillig.

Faktisk så brukte han tiden mellom kl. 0230 og 0430 i natt til å forsøke å overtale meg til å bli. Men jeg flytter, har ringt etter flyttehjelp nå. Ser at noen også støtter meg i mitt valg, så jeg tror ikke jeg er helt gal? Best å flytte før jeg blir det.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lottemor1365380387

5

• thinkerbell

4

• MsSophie

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Han behøver ikke å kaste meg ut, jeg flytter frivillig.

Faktisk så brukte han tiden mellom kl. 0230 og 0430 i natt til å forsøke å overtale meg til å bli. Men jeg flytter, har ringt etter flyttehjelp nå. Ser at noen også støtter meg i mitt valg, så jeg tror ikke jeg er helt gal? Best å flytte før jeg blir det.

Jeg mener ikke å støtte deg til å gjøre hverken det ene eller det andre, men forstår at du kan føle som du gjør.

Hva med å forsøke familieterapi?

Lottemor1365380387

Takk Altman, det er godt å finne støtte her på DOL.

Kjære deg.

Du har ingen ironi i det hele tatt.

Håper innlegget ditt er en spøk for makan til "bitchete" oppførsel skal du lete lenge etter.

Samboeren din er vell den som kommer best ut av det at du flytter.

Stakkars mann,du er en skam spør du meg.

Er det ikke positivt at han ter seg som en mann og vil ivareta sin kontakt med sin sønn?

Jeg håper dette er en spøk.

Gjest fly forbanna

Kjære deg.

Du har ingen ironi i det hele tatt.

Håper innlegget ditt er en spøk for makan til "bitchete" oppførsel skal du lete lenge etter.

Samboeren din er vell den som kommer best ut av det at du flytter.

Stakkars mann,du er en skam spør du meg.

Er det ikke positivt at han ter seg som en mann og vil ivareta sin kontakt med sin sønn?

Jeg håper dette er en spøk.

Du klarer ikke helt å skjønne om dette er ironi eller ikke, og du beskylder meg for å mangle ironi..........hmmmmmmmmmmm

Lottemor1365380387

Du klarer ikke helt å skjønne om dette er ironi eller ikke, og du beskylder meg for å mangle ironi..........hmmmmmmmmmmm

Nei faktisk!

Det er ikke noe unormalt at mennesker er så eiesyke og faktisk lider av slike ting.

Ironi????

Jeg har den oppfatningen at jeg tar stort sett alle mennesker på alvor,men enkelte er født som en spøk.

Gjest fly forbanna

Nei faktisk!

Det er ikke noe unormalt at mennesker er så eiesyke og faktisk lider av slike ting.

Ironi????

Jeg har den oppfatningen at jeg tar stort sett alle mennesker på alvor,men enkelte er født som en spøk.

Også så morsomt som det er, å tulle og fleipe litt. Kjedelig å ta alt så seriøst og alvorlig.

Annonse

Lottemor1365380387

Også så morsomt som det er, å tulle og fleipe litt. Kjedelig å ta alt så seriøst og alvorlig.

hahhahaha...din dust!!

Det er greit har skjønt det nå:)

Men du skal ikke se bort ifra at det finnes damer/menn som er slik du fleipet med.'

Har bodd med en,det var kanskje derfor jeg ble så provosert ;)

Gjest fly forbanna

hahhahaha...din dust!!

Det er greit har skjønt det nå:)

Men du skal ikke se bort ifra at det finnes damer/menn som er slik du fleipet med.'

Har bodd med en,det var kanskje derfor jeg ble så provosert ;)

Har lest en del på DOL og lært skjønner du!

;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...