Gå til innhold

"Point of no return"

Anbefalte innlegg

Sambis1365380398

Tja, er ikke helt enig i det kanskje,jeg antar at vedkommende spør når vi menn klarer å stoppe før det bikker over.Det jeg mener er at har orgasmen begynt så er det umulig å stoppe den. Men det er jo veldig mange som ikke klare å stoppe i det hele tatt når de begynner å nærme seg, selv om det er "lenge" til de bikker over kanten.

Ehhhh....

Har jeg missforstått eller...?

Trodde hele poenget med spørsmålet var hvor lenge dere klarer å holde det gående fra dere gutter har "bikket over kanten" Altså at en utløsning er på vei...ikke lenger mulig å roe ned for så å nærme seg kanten igjen... Kanten er waaay up there...bikket...derav "the point of no return"!

Og her er et min flotte samboer alikevel klarer å bli litt "villdyr" før "spruten" kommer ... og dette merker jeg oftest vad at "villdyret" kommer frem eller at han sier det rett ut! Og da kommer jeg også for det er faktisk ganske opphissende..."the point of no return"

Klart, har hele greia vart i ca 2 minutter er opphisselsen muligens byttet ut med fortvilelse og hysteri...

Fortsetter under...

Men ikke glem at jeg har holdt på med dette i 30 år da, så litt trening og øvelse har jeg fått i årenes løp:-))

I tillegg kan jeg gjerne avbryte uten at jeg får orgasme, uten at det gjør meg noe:-))

Tjo, erfaring kan jo være relativt..

Det er mange med 30 års erfaring som ikke har lyttet i timene og ikke stillt spørsmål underveis;)

Men en livslang, aktiv læreprosess i sexlivets gleder er ikke det verste man kan lære om..:-))

Tjo, erfaring kan jo være relativt..

Det er mange med 30 års erfaring som ikke har lyttet i timene og ikke stillt spørsmål underveis;)

Men en livslang, aktiv læreprosess i sexlivets gleder er ikke det verste man kan lære om..:-))

Helt enig med deg. Det er ikke antall år mann har praktisert som teller, men hva mann faktisk har lært. Det gjelder å ha sansene åpne slik at inntrykkene kan skli inn.

Som du sier, det er ikke det verste enn kan trene på heller:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...