Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta en tur til legesenteret i dag for å ta de blodprøvene jeg trenger for å få pergotime. Har hatt veldig uregelmessig syklus i det siste, og for å få ting på rett kjøl med mens og pergo tenkte jeg at jeg skulle ta en kur med primolut for å sette mensen i gang og få rensket skikkelig opp i systemet.

Det merkelige er at jeg aldri har hatt så langt opphold mellom to menstruasjoner før, så i morges på dag 42 ville jeg bare utelukke andre grunner til at mensen er så sen. Tok en CB som jeg hadde liggende, og der lyser det jammenmeg to lyseblå streker mot meg! Glad jeg ikke begynte med primolut gitt!

Jeg er i sjokktilstand, går og kikker på testen med jevne mellomrom og tør helt enkelt ikke tro at det er sant. På grunn av den lange syklusen vet jeg heller ikke hvor langt jeg har kommet, så jeg gleder meg til UL. Siste mens var 10. september, søndag 13. oktober testet jeg negativt, og i dag var det altså positivt.

Til slutt, dere som har PCOS: Jeg er beviset på at det går an!!! (abon måtte minne meg på det)

Jeg ble gravid med hjelp av pergotime og metformin første gang, og jeg var 118 kg. Svangerskapet gikk helt fint, fikk en velskapt gutt etter en fin fødsel uten smertestillende. Denne gangen har vi klart det helt på egen hånd, og jeg veier like mye som sist. Legene driver skremselspropananda og sier at det er umulig å få det til, men det er ikke umulig!!!!! Stå på!!!

Hilsener fra en lettere forvirret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78076-undrenes-tid-er-ikke-forbi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Albertine!

Er det mulig? Du verden...er helt paff jeg! Måtte liksom lese innlegget ditt flere ganger før jeg forstod hva som stod der!!!

Du, og da, for en positiv nyhet! Ingenting er umulig, bare det umulige tar litt lengre tid...!

Gratulere nok en gang!

Stor kos fra

Annonse

Gjest snart mamma til to?

Gratulerer så mye albertine!!!!!!

Ikke rart du ikke greide holde deg til kuren din. Det var et varsel om at du nå måtte spise fornuftig fordi det er en liten spire inni deg.

Dette var hyggelig lesing.

Lykke, lykke til - hold oss oppdatert.

Mange klemmer fra en rugende

Så flott da, Albertine :o)))))

Tar en liten polkadans for deg og dine. Det var virkelig gode nyheter - etter mailen jeg fikk av deg for litt siden. Det er noe i det som Siwidi sier...........

Gratulerer så mye, det er kjekt å se at legene ikke er allmektige eller allvitende!!!

Klemmer og klemmer fra

Annonse

Hei Albertine.

Lenge siden jeg har vært her nå, men denne måtte jeg bare svare på!

GRATULERER så mye...Jeg har selv opplevd dette, så jeg vet hvor utrolig det føles...!!! Jeg har pco, altså ikke så "hevy" diagnose som deg...men noe av det samme...Jeg er nå 28+6 (termin 9. januar 2003) uker på vei med nr 2, nr 1 ble unnfanget ved hjelp av ivf, pergotime virket ikke på oss...

Lykke til videre med svangerskapet. Dette skal gå bra!!!

Klem fra

Så koselig å få hilsen fra så mange! Kunne nå noen få banket inn i hodet mitt at det faktisk er sant, så hadde alt vært så meget bedre. Jeg klarer nemlig ikke å fatte det. Skal på UL på mandag, så da får vi forhåpentligvis noen svar. Hvor langt jeg har kommet og sånn.....

Nå håper jeg flere kommer etter meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...