Gjest ikkemegogså Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg slites! Over en del tid har jeg og Mr Perfekt kommet nærmere og nærmere. Vi passer så godt sammen at det er uten tvil mannen som jeg vil få et fullkommet liv sammen med. Jeg har aldri møtt en så flott og snill fyr gjennom mitt voksne liv. Jeg har kjent denne mannen i nærmere 10 år og kjenner han skikkelig godt. Problemet er at han er en venn av min mann... Han jeg er gift med er en meget vanskelig mann å leve med, og da mener jeg meget vanskelig! Har prøvd å gå fra han mange ganger, men vi ender alltid opp sammen igjen. Alt som kan være galt i et forhold er galt i dette forholdet har jeg inntrykket av. Jeg blir deprimert av forholdet, men syns synd på han og jeg er også litt redd for han. Hvordan kan dette noen gang gå bra? Har noen opplevd noe lignende og fått en lykkelig slutt på historien? Hvordan forlater man en mann som har så godt tak på en? Tilogmed mannen min syns at jeg og kompisen hans passer sammen. Men å faktisk gjøre det er jo virkelig stygt. Håper noen har noen erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78097-problemstilling-som-du-har-h%C3%B8rt-f%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Forsøk å skille dette her. Hold kameraten utenfor ekteskapet ditt, så blir det lettere å finne ut for deg hva du vil. Ikke bland dette til en lappskaus. Du må først finne ut hva du vil med ekteskapet, enten så velger du å være i det eller så må du skille deg. Dette må være helt uavhengig om du liker kameraten eller ikke. Finner du ut at du skal skille deg, så gjør du det. Når det har gått en tid, slik at du har fått skilsmissen ut av systemet og er ferdig med det, da kan du begynne å tenke litt på kameraten igjen. Gjør det på en rettferdig og ordentlig måte, slik at din mann og kamerat kanskje kan opprettholde ett vennskap senere også. Begynn for all del ikke å rote med kameraten mens du fortsatt er gift eller for tidlig etter skilsmissen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78097-problemstilling-som-du-har-h%C3%B8rt-f%C3%B8r/#findComment-403112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.