Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå er det kjempe lengesiden jeg har skrevet innlegg! Mitt forige nick var birma, hvis det er noen som husker meg!

(jeg var en av østfoldgjengen)

Nå har jeg begynt å spraye til mitt første IVF på rikshospitalet, startet den 14/10! Er det flere som ligger samtidig med meg? Jeg snakket med "snart mor til 2" på chaten i går kveld, da fant vi ut at den første ultralyd timen min måtte være feil! Jeg skal nemlig begynne å ta sprøyter den 2/11 200IE om dagen og første ultralyd var den 11/11-02! Jeg blir så slitte av å passe på legen hele tiden! Er den noen fler som har hatt samme problem?

Ha en god dag!

Birmas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78099-er-det-noen-som-har-begynt-%C3%A5-spraye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg startet spray den 18/10 og skal starte sprøyter den 30/10 med 200IE også. Jeg skal til min første ul 8/11.(volvat). Det er spent at flere startet nesten samtidig. Vi få håper at det er våres tur denne gang. Jeg bruker refleksologi fra vestfold denne gang og håpe at det hjelper egg å feste seg. Bruker du noe andre ting ved siden av?

skytte1365380395

Hei!!!

Jeg begynte å spraye 20.okt. Det er mitt første forsøk. Jeg skal også på Riksen. Vet ikke når jeg skal begynne med sprøyter. Har bare fått et brev med resepten og beskjed om et info-møte jeg må på 5. nov. Så da får jeg vel nærmere beskjed.

Det blir spennende framover.

Godt å få litt psykisk støtte her i forumet.

Vi er visst flere stk. som ligger ganske likt i løypa.

Ha en fortsatt fin dag.

Klem fra

Hei birma!

Så gøy at du også er i gang nå! Ja, i høst er det jo flere av oss i denne såkalte østfoldgjengen som skal til pers. Selv starter jeg ikke med spray før den 2/11.

Men jeg forstår ikke helt at du mener at UL'n din kommer for seint? Har du sjekket med RH, eller? Etter hva jeg kan huske er det vel ganske normalt å ta sprøyter i en 9-10 dager før man skal på første UL... Eller hva? I alle fall håper jeg de ikke driver å tuller med deg der inne! Det er som du sier - slitsomt å skulle måtte passe på selv.

Lykke til i forsøket ditt!

Gjest håpfull

Hei! vi har vårt andre forsøk på volvat - skal faktisk ta ut egg i mogen...

Jeg startet med suprecur 21. mensdag, og etter 12 spraydagen er det ultralyd for å se om man er nok nedregulert av sprayen. Ettersom vi bor et stykke unna oslo, tok jeg en blodprøve istedenfor ultralyd.

Når den viste seg å være bra, var det sprøytenes tur...

Håper det ikke ble mer rotete for deg av dette her.

Slik har det iallefall vært for oss begge forsøkene...

LYKKE TIL

Hei! Begynte og spraye 18.10 skal på ultralyd 5.11 for og sjekke om jeg er nok nedregulert. Hvis alt er ok, begynner jeg på spray 6.11. Vi tar forsøket på Ullevål.

Ønsker deg lykke til videre med sprayingen. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger enda. Dette er vårt første forsøk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...