Gå til innhold

Hjelp- er forholdet over?

Anbefalte innlegg

Er så forvilet for tiden, at jeg må bare ha noen råd fra utenforstående!

Jeg og samboeren min har vært sammen i over 5 år, og har en sønn på 4 år.

Jeg er student, skal bli sosionom, og han jobber utenriks, men er sykemeldt pga ryggproblemer.

Nå følest det ut som om grensen er nådd... Vi kommuniserer ikke i det hele tatt! Jeg er egentli en open og ærlig person blandt venner, men sammen med ham gidder jeg ikkje. Det skal ingentig til for at "furteleppa" hans kommer frem, og vi kan gå å "myse" på hverandre i flere dager.. Har vi sex en kveld kan han vere bli i dagesvis! Skal det virkeli så lite til å få opp selvfølesen hans? Jeg bare spør..

Jeg er vandt til å være alene !0 mnd i året, og trivest med det! Da får jeg tid til meg selv, husarbeid og det det måtte vere uten å spør om tillatelse, eller komme med forklaringer. Kan bli hete diskusjoner om hva vi skal ha til middag. Så patetisk at det går and å grine av!!!

Nå er jeg drittlei husarbeid, gulvvask, klesvask, henting og bringing i barnehagen, og matlaging hver dag! Han er jo hjemme hele tiden! I tillegg har jeg studiene, og en hund jeg trener ti redningshund. Hvordan kan han sitte å se på at jeg gjør alt?

I fjør høst beskylte han meg for å være utro, noe jeg ikke var! I sommer ringde min besteveninne med dårlig samvittighet, og fortalde at de hadde hatt et forhold i 1år fra første til siste gang, men hadde hatt sex "bare 10 ganger"... For det meste i beruset tilstand, men osgå et par ganger edru! Greit nok at vi var inne i en vanskelig periode, men alikavel..... Vet at han elsker meg høyt, men jeg begynner å bli passe drittlei nå! Føler meg rett og slett kvalt! og ønsker mest av alt at han skal komme seg på jobb så raskt som mulig.