Susanne1365380399 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Vi har vært sammen i litt over 2 år. Har alltid hatt det kjempefint, men for ca 8 bmnd siden kom bomben;han og ei kollega hadde hatt et "forhold" bak ryggen min. Det var jeg som maste til jeg fikk det ut av han...skjønte at noe var galt. De har ikke hatt sex. Hadde de bare hatt det! Tror det hadde vært lettere å komme over an one-night-stand, enn dette! Det er ikke det de har gjort som plager meg. Det er tanken på at han har hatt følelser for en annen! Har aldri følt sjalusi før, men nå blir jeg sjalu på nesten alle som er i nærheten av han! Det er så slitsomt! Vi har det alltid bra sammen, men det hender ofte at jeg knekker smammen i gråt når noe som minner meg om hendelsen dukker opp. Føler at jeg blir spist opp innvendig! Prøver å si til meg selv at det ikke er noe å bekymre meg over, men jeg tror ikke på mine egne ord! han svarer ikke når jeg spør om han var forelsket i henne, men den som tier samtykker, ikke sant? Vi har begge veldig lyst til at forholdet skal fungere, og det er ikke mulig for meg å gå fra han! JEG ELSKER HAN VIRKELIG HELT SINNSYKT HØYT! ...men han er også den personen jeg hater mest her i verden! Har det vondt med meg selv,gråter nesten hver gang jeg er alene og har ofte selvmordstanker. Har tenkt på psykologisk hjelp, men tør ikke! Jeg trenger hjelp! Orker ikke å ha det sånn mer! Før var jeg alltid sprudlende og glad, men gnisten har liksom forsvunnet helt. Hva skal jeg gjøre? Er jeg gal? De hadde jo ikke sex... Nå skal jeg flytte over 50 mil unna han for å gå på skole. Gruer meg! Prøver å stole på han. Vil så gjerne klare det! Men han er så mye nærmere henne... han har sluttet i jobben og har heller ikke hatt kontakt med henne siden, men allikevel... er så redd! Men vil at vi skal klare det! Føler at det er oss to som skal være sammen! Vi har snakket mye om dette, men jeg begynner bare å gråte, og han blir lei seg for at jeg ikke klarer å komme over det. Hva skal jeg gjøre? Vær så snill... JEG TRENGER HJELP! orker ikke å ha det sånn mer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78137-hvordan-kommer-jeg-over-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nonamor Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Vel, sex er ikke alt! Det at han har hatt følelser for ei anna er vondt å svelge. Tilliten du hadde til manneen din er blitt svekket, ikke sant? Det tar tid å komme over slikt. Hvordan skal du komme over det? Hmm, det hender det hjelper å snakke om ting.Dra sammen til rådgivning, kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78137-hvordan-kommer-jeg-over-det/#findComment-403170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Vel, sex er ikke alt! Det at han har hatt følelser for ei anna er vondt å svelge. Tilliten du hadde til manneen din er blitt svekket, ikke sant? Det tar tid å komme over slikt. Hvordan skal du komme over det? Hmm, det hender det hjelper å snakke om ting.Dra sammen til rådgivning, kanskje. Det er helt normalt at man blir forelsket i en annen enn den man er sammen med. Særlig hvis det er snakk om et langvarig forhold selvsagt. Det hjelper å vite at det i de fleste tilfeller går over. Så ta tiden til hjelp. Han kommer sikkert over det. En annen ting, det er ikke så lurt å presse ham til å svare på sp.mål som "var du forelsket i henne?". Når han ser hvor tungt du tar dette, er det nok vanskelig for ham å være helt ærlig. Han vil deg jo ikke vondt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78137-hvordan-kommer-jeg-over-det/#findComment-403281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Vel, sex er ikke alt! Det at han har hatt følelser for ei anna er vondt å svelge. Tilliten du hadde til manneen din er blitt svekket, ikke sant? Det tar tid å komme over slikt. Hvordan skal du komme over det? Hmm, det hender det hjelper å snakke om ting.Dra sammen til rådgivning, kanskje. Synes hun burde ha god tillit til mannen. At han har følelser for ei annen er ikke noe han kan for. Det er sånn som skjer. At han ikke har hatt sex med denne andre viser at han elsker sin samboer og respekterer henne. Hvor er tillitsbruddet her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78137-hvordan-kommer-jeg-over-det/#findComment-403733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.